Mootor on sarnaselt paljudele teistele suure kubatuuriga mootoritele raskevõitu ja suur, nii et ühe asjana tasub kontrollida mootoripadjad üle (ülemised kui alumine käigukastipoolne padi), samuti amordi tugilaagrid - väikesel kiirusel keerates on kuulda naksumist, kui need katki, samas ei maksa palju. Õlilekkeid tasub kontrollida (klapikambrikaane tihendi korrasolek näha mootori küljelt, vajadusel saab pealmise plastikkatte eemaldada ning karteritihend). Süüteküünalde vahetus on soovitav iga 30 000 - 40 000km tagant teha, väldib süütepoolide riknemist. Sellel 140kw mootoril on vahetatavad kolme kaupa, kuna mõlemal mootori poolel lati küljes need (hilisemal 152kw-l eraldi iga küünla kohta). Kas eelmised omanikud sellele tähelepanu pööranud muidugi raske öelda. Mootoririhma ja veepumba vahetuse kohta peaks olema adekvaatne ja usaldusväärne info, tehase poolne vahetusvälp 120 000km või 5 aastat, see on üsna aega ja raha nõudev töö, kui seda vaja kohe teha siis tasub hinnas tingida. Kui kasutatud täissünt õli ja vahetatud õigeaegselt, siis on mootor hea tervise juures ja töötab pikka aega, tehnilise poole pealt hästi õnnestunud mootor Ühtlase käigu ja hea pöördemomendiga mootor, saab sõita tavalise sõidustiiliga linnas kütusekuluga 10-11l ning sportlikult 15, maanteel 8, suvel sisse lülitatud kliimaseadmega 9l/100km.
|