Mossemeez kirjutas:
Enda autos näiteks on olnud alpine,pioneeri ja rockfordi supparid-kõikidega on pmts sama tulemus tulnud kusjuures ytleks et pioneerid olid kõige kehvemad,mis sest et spl seeria omad.
Samuti kunagi ehitatud naxitrallis tuli kõige odavamate gasi supparitega ka väga hea tulemus.
Äkki keegi oskab seletada?
Vaata, üks asi on see, kui sa võistled näiteks ühe, kahe, kolme või nelja elemendiga ja loomulikult tahad võistluse kinni panna. Siis kõigepealt peavad need taluma suuri võimsusi, aga sellega saavad vast paljud elemendid kolme sekundi jooksul hakkama. Nüüd tuleb mängu efektiivsus ehk kui efektiivselt suudab element selle võimsuse ära kasutada ja võimalikult kõrge rõhu tekitada. Seda aitavad tal teha mootor ehk magnet ja kõik mis selle ümber on, vedrustus, mähis ja koonus. DD woofrid ei ole selle pärast kallid, et neid käsitsi tehakse, vaid selle pärast, et neisse on investeeritud ja neid on arendatud võimalikult suurt helirõhku tekitama, ja see puudutab kõiki selle elemendi osi, koonust, mis on kerge, vedrustust, mis on jäik, mähist, mis on parim suurte võimsuste talumiseks ja mootorit, mis on kallimate mudelite puhul neomagnetist ja maksab ca 2000 USD. Veel võin näiteks lisada sellist huvitavat infot, et maailmarekordi omanik Craig Butler pärast igat rekordi katset või ametliku mõõtmist, mil ta väänab täiega, vahetab elemente, sest mähised ei pea vastu, sama kehtib ka võimude kohta, tal on garaažis laekõrgune sounddigital'i võimude virn. Nüüd on küll natuke paremaks läinud, ta vahetab võime pärast igat võistluspäeva aga varem ta pidi neid vahetama pärast igat mõõtmist
Teine asi on see kui sul on näiteks odavama otsa woofrid, aga sa tahad, et nad oleksid sama valjud või isegi valjemad kui kallimad ja raskemad elemendid, siis neid hulgi autosse toppida on ainuke lahendus ja ma isegi ei kahtle, et sul nende gas'idega oli korralik rõhk. Mitu neid selles naxitrallis oli? 155dB 12 woofriga ja 155dB kahega on ikka kaks erinevat asja. Pindala mängib ikka väga suurt rolli helipildi kujunemisel. 12 woofriga on ikka palju mõnusam muusikat kuulata
