Pole ammu siia miskit kirjand,kuid tehtud on ikka ühtteist.Pärast kuuajalist seismist sai talle tutikas sidur peale pandud kuna vanal oli ketas otsas omadega.
Siis on olemas nüüdseks mölemad udukad nüüd juba koos raamidega ning lähevad varsti külge,kui hakkan kokkulappima ning vana stange värvitud/uus soetatud.
Samuti tegin veidike keretöid,nimelt ei ole autos enam ühtegi rooste auku.Ainuke roosteauk muidugi mis vajas parandamist oli tagavara ratta seinas,sinna panin uue pleki peale,ning pärast mastiksiga üle.Kuna parempoolse esimese poritiiva kinnitus oli samuti öhtul omadega tegin sinna uue kinnituse ning samuti sai ka see mastiksiga üle käidud hiljem,ning vasakpoolse tegin kah uue,kuigi vasakpoolne oli üsnagi korralik veel.Salong sai ka laiali vöetud ning pöhja olukord üle vaadatud,ohhimet,enne mind on keegi juba pöhjale remondi teind ning ühtegi rooste alget ei leidnud.

Nönda ta siis oma kuuaega seisis töökoja platsi peal ilma sidurita
Eks siis möned pildid kah töökäigust.

Kapoti amordid on korras,kuid küljest ära,slp on pulk hoidma pandud

Uued tiivakinnitused poole viimistlemise peal.


Mastiksiga ülekäidud juba