Sain kätte teise summuti ning hakkasin selle ehitusega lähemalt tutvuma, sest tegemist on üsna ebahariliku ehitusega viguriga. Nimelt on summutis kaks hargnemist, mis lõppevad tupikuga. Esimene tupik on keskel olevas Y-resonaatoris ning teise tupiku moodustab üks otsast kinnine "lõpupott". Välja näeb selline (katalüsaatorid on vahetatud mingite unieversaalsete vastu (mõistliku hinnaga võin ära müüa), originaalid on suuremad):

Peale mõningat lõikumist ja sondkaameraga sondeerimist sain summuti sisust ka enamvähem ettekujutuse.

Üllatusena on summuti terves osas "otseläbi" ehitusega, seepärast ei oskagi kohe midagi muutma hakata. Tean, et need, kes on selle imeliku Y-resonaatori asendanud toruga ning dynosse läinud, on võimsust kaotanud. Seepärast ma seda resonaatorit eemaldama ei kipuks. Lõpupotti pole ka mõtet vahetada, kuna see ongi juba "otseläbi". Googeldades leiab autosi, millel on see "pime" lõpupott kas eemaldatud või asendatud kõrvaloleva "otseläbi" potiga. Neid variante võib proovida.
Veel peaks proovima, kas ja kuidas mõjutab võimsust katalüsaator vs. tühjakslöödud katalüsaatori kest vs. toru vs. resonaator, sest sel teemal on palju räägitud, kuid kõigil on erinev arvamus. Oleks ainult aega.