siim-o kirjutas:
rohelinehiir kirjutas:
dee genekajutt on nüüd küll kelbas. möni nädal tagasi alles vötsin genekat 5.0 mootorilt maha. tuleb alt välja mis koliseb
5.0 mootoril genekas üleval

Ei saa alla välja võtta.. Eemaldada tuleb sisselaskekollektorid, et genekas kätte saada. Olen paar korda teinud seda tööd. 5.0 mootorit kimbutavad turbode probleemid, kui eelnevalt pole vahetatud. Elektroonika pool on jah nõrga võitu.
Jep. Genekas kütusefiltrite all. Kiirelt tehes on tunniga käes. Eks tagasipanek võtab topelt aja. Tüüpvigadest turbod, tihti ka väljalaske kollektorid. Parempoolne plokikaan väsib/ kulub ka ära (vaja siis vahetada juhtpukse ja puhastada kollektorit. Kuna auto raske siis saavad ka pidurid vatti. Piduri õli mõistlik vahetada vähemalt iga kord kui ees klotsid läbi saavad. (ise vahetan sagedamini. korralikult maha pidurdades nii 10X järjest vedelik keeb)
Kütusekulu linnas 14-25L/100km. Maanteel 7-9 (seaduse kuulekalt liikudes). Keskmine ... sõltub kasutajast aga tehase antud 11,2L/100km on üpris optimaalne.
Hooldekulud on ehk kallimad sellepärast, et kõike on 2korda rohkem.(õli kogus, filtrid)
Muidu mootor lihtne(2-klapi tehnika ju ajast ja arust) nagu traktorile kohane.
Lp.