tauri117 kirjutas:
Aa ja aastane läbisõit polegi oluline, seda ei tasu tähele panna.
Siin mingid vennad kujutavad lihtsalt ette, et bentsukat on nii hullult odav üleval pidada ja diislit hirmkallis.
Ostad 66kw diisel passati, enne ülevaatust lased torud tühjaks, ostad aga bensiinimootoriga pilli, lähed ülevaatusele CO üle. Siis hakkad remontima vahetad kõik pritsepea, lambda, katalüsaatori ära ja siis saad oma co paika siis ma tahaks näha kas oli bentsukat odavam üleval pidada

Viimati kui ma 66kw diislil torud puhtaks lasin jooksis turbo kotti

(mis ei ole otseloomulikult mingi näitaja üldises plaanis)
ja viga pole selles, et kõik arvaks et diislit on hullult odav üleval pidada vaid pigem selles, et suurem osa inimesi rehkendab jooksvate püsikuludega ehk siis tanklakulu on neist tihti primaarseim ja siis tundub disla keskmise kulu näit kompul
Arvestades diisli juures peeti võivaid minna asju on päris kindlasti bensuka pidamine odavam, rääkimata sellest et soetushind on oluliselt soodsam reeglina kuna "eesti on nii suur maa, ja kõigil on rängalt uhamist" et kõik tahavad osta diisleid mis on saksast toodud, maks 120.000 sõitnud 20e aastaga ja hooldust ega remonti ei vaja

Kõige muretuem, omast kogemusest, on otsida ketiga mootoriga bensukas(ehk siis tõenäoliselt japsid(võiks olla kuskilt soojemalt maalt kus rooste ei ole probleemiks, ja eestis kohe tõrje peale) ja mõni vanem sakslane ka). See ei tähenda, et midagi katki ei võiks minna, aga olen üsna kindel et üks parimaid variante, kui plaanid autoga pikemalt sõita. Eks arvamusi on mitmeid ja ilmselt kohe tambitakse mu post maa alla, aga siiski....
