Käisime Riias paarutuamas. Reedel esimestes vabatrennides harjusin rajaga, polnud ju seal 2 aastat käinud. Samuti on vahepeal muutunud ülekanne ja käigud ei olnud teps mitte samas kohas kus harjunud olin. Laupäevane hommikune trenn oli kergelt niiskel rajal, kus käisin ikkagi slikiga peal, et katsetada pidamist juhuks kui stardis sadama hakkab. Kvall juba kuivas ja isiklik rekord 1:35.7, ning kümnes stardikoht 20-st võistlejast.
Stardis lasin paar autot mööda kartuses kusagile lõksu jääda ja auto ära lõhkuda. Sõidus hakkasin jälitama ning suutsin mitu kohta parandada. Kui 12-st ringist oli 6-7 läbitud märkasin, et mootori temp kisub kahtlaselt kõrgeks. Lülitasin sisse sund venti ja ikka ei muutunud. Otsisin jahedamat õhku ja sõitisin sirgel eessõitva auto tuulest välja, kuid ikka ei aidanud. Hoidsin siiski lõpuni peal, kuid oli tunda, et jõudu enam nii palju ei ole kui varem ja 1 ring enne lõppu pidin veel ühe koha loovutama. Kinnises boksis selgus, et vesi ongi mootorist suurel määral kadunud, ning veepumba trenaaži august tilgub teist üsna usinalt. Logi näitas maks temperatuuriks 125c ning pidevalt tiksus temp 110c piirimail.
Teiseks stardiks asenduspumpa ei õnnestunud leida, ning jäigi üle asjad kokku pakkida. BalticOpen arvestuses tõin esimesest sõidust koju 4.da koha punnid ja 1600 arvestuses sõitsin üksi, ning sealt esimese sõidu esikoht

Järgmine start on juba 24. augustil Pärnus auto24ringil, ning tänaseks on auto saanud uue veepumba, lastud korra soojaks, mõõtsime kompressiooni, mis oli kuumalt kõigis silindrites võrdselt 14. Lahti ei hakka võtma, ning starti lähme sellisena nagu ta hetkel on.


