Sten-Martin kirjutas:
No kui ma nüüd päris aus olen siis minu 520 automaat nüüd küll keskmiselt 12+ ei võta(9 ka ei võta aga midagi sinna 10 kanti).
Maanteel on kulu võrdlemisi suur kahjuks(7-8l) ning kuna maanteesõitu tuleb üha rohkem ette siis olen hakanud ka diislimaad uurima.
Järgmine spets, kes tehasele silmad ette teeb. Ise ka usute neid numbreid, mida siia postitate? 520 touring automaadi tehaseandmed ju 15.8/7.9/10.8.
Aga mis puutub bens vs diisel 2L, siis ma ütleks küll rohkem. Mul on reaalne kogemus umbes samade masinatega. Mul on olnud 2x Golf 4 GTI 110kw bensukas. Linnakulu jäi sinna 11.5-12.0 piiri maile. (Jalg raske ka, tehas annab 10.5 äkki). Viimati sõitsin aastakese 96kw diisel Boraga, mis chipiga sinna 118kw kanti viidud. Sellega oli kütusekulu nii 7.5 kanti linnas. Minu teekonnas on hommikused ja õhtused ummikud (8 ja 17:00). Läbisõit on mul väike küll, umbes 12-15000 aastas. Kui nüüd arvestada 15000 järgi bensu kuluks 1725 liitrit, mis teeks tänases vääringus 2128,65 eurot. Diisliga kuluks 1125 liitrit ja 1377.00 eurot. Ehk siis puhas rahaline sääst 751.65 eurot. Kelle jaoks suur, kelle jaoks väike summa. Autode kiiruseomadused on suht samad, mõlemaga on käidud ametlikel kiirendusvõistlustel ja bensuka ET 400m peale oli 15.3 ja dislal 15.5. Samas diisli vääne linnas on täitsa mõnus lisa, bensukaga peab palju rohkem punnitama, et sama kiirendus saada. Selle sama 750 euroga aastas saab juba hulga ära teha. Isegi kurikuulus 2-massiline hooratas ja sidur kokku ei tule niipalju.