Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks: Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi. Näiteks: Audi S4 96a Audimees Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.
Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.
kuivõrd tegu siiski nii vähelevinud mootoriga meie mail, siis paraku on hetkeseisuga tulemas downgrade 92kW'lt 81kW'le 1,7L'lt 1,6L'le
edasistest arengutest annan siis teada kui need toimuvad, senikaua aga sõidan paraku puhkusel jalgrattaga ringi ja äärmuslikel juhtudel kasutan rohelist kaarti
_________________ Hondad, Hondad ja veelkord Hondad
pääris sitane rihmaratast ei saand kuidagi lahti :010: ja nagu näha siis on need erinevad ka vasakul on mootor mis oli peal. paremal aga mis läheb peale. seega kui ei saagi lahti seda siis mul on vaja teist asemele :061: 1,7L masina oma
eesmine mootoripadi oli endaga täiesti õhtal. sisu oli eraldunud ümbrisest. paraku (esmaspäeval taketis käies sellsit ma sealt ei saand vastu)
summuti algus siis selline valge
esmaspäeval siis sai edasi jauratud võetud sellised asjad taketist
refusedi abiga sai rihmaratta lahti ja ka käimakasti mootorist eemaldatud
kui keegi peaks juhtmestikku tahtma arvatavasti väikene süüallikas(suur siis talvel sõittes) termostaat polnud mul just kõige paremas seisus 78kraadi oma(kusjuures teise mootori peal oli ka 78kraadi oma) kuid vahetasin kõrgema tempi oma vastu ära õhtu sai riimakuga sedasi lõpetatud. et jätsime siiski mootorile peale mu õhkulennanud mootori juhtmestiku, sest see on toimiv. refusedi oma olid veidi keegi närimas käinud. ainukene erinevus mis avastasin juhtmestikus oli starteri 1 ots. mis oli rõngasklemmi asemel pealelükatav klemm.
teisipäeval saab siis hakata muretsema
esmalt taketisse uuesti ja mootoripatja vaja. siis vahepealne mootoriõli käimakasti õli siis sidurikohta ka uurima. ja jahutusvedelik
siis peaks saama proovida uuesti käivitust
_________________ Hondad, Hondad ja veelkord Hondad
Viimati muutis Kumps, 05.07.2013 12:50, muudetud 1 kord kokku.
Taaskord Taketis käidud mootoripadja saan homme kätte küünlad viisin tagasi. ja radikakorgi vahetasin ümber. jahutusvedelik chek esimeseks käivituseks mootori õli chek käigukastiõli Vehost chek garaazist pidurivedelik chek
Teisipäeva õhtaks siis Mootor peal.
kolmapäeval siis vollad külge vedelikud sisse ja puuduolev mootoripadi külge + tagumine mootoripadi ka kinni. juhtmestik otsapidi salongi tagasi.
_________________ Hondad, Hondad ja veelkord Hondad
Esimene tõmme uue mootoriga siiski esimene käivutuse tõmme
Ei ütle tõesti rohkem samamoodi nagu ka riimak varem kui et TRA :gigi:
5päeva jooksul 2 korda mootorit maha võtta ja 2korda peale tõsta
rohkem ei taha.
D16V1 maha järgmise mootori komplekteerimine. läks peale D16V1 sidur ja hooratas. uue mootori kaas oli nagu tutikas ja ka põhjusega ja uus peale ja põhjus miks see mootor kohe käima ei tahtnud minna. pihustid olid veidi pees. viskasime minu enda mootori pihustid koos kütuse rauaga peale
ja siis nüüd veidi lähemalt mootorist mis peale läks ja elutsema hakkas
trummipõrinad :100:
D16W7
40628 läbisõit endale meeldetuletuseks et spidoploki näit 189101
nüüd vaja masin ära komplekteerida ja puuduolev esimene mootoripadi ka kätte saada taketist ja siis saab liikuma hakata :076:
sedasi saabki mu aktiivne puhkus läbi :gigi:
ja probleemide saaga jätkub :012:
seekord siis läksin väiksele kruiisile, et mootorit sisse sõitta ja õlil ringelda lasta no oma 40km kui sõidetud marsruudil tallinn saku jüri viskas jüripoolt talllinna suunal olles aku tule põlema :cranky:
no mis seal siis ikka seisma ei jäänd ja kimasin kodo poole edasi...
tulemuseks siis see, et
geneka rihm maha lennanud nii hästi lausa et roolivõimu rihma alt läbi käinud ja pm terve.
vanade ussr tööriistadega oli seda täitsa tore sealt kätte saada.
aga lonkasin siis garaazi juurest akupealt koju ära
põhjus miks sedasi juhtus on proosaline.
geneka, mootorirulliku ja kliima rulli kokkujooks ei ole kõigil sama kliima hoiab veidi viltu teatud kraadi all ju siis sealt see probleem alguse sai.
hommikul üritan tööle töristada, viskan aku laadima... kuidas siis saab seda endale lubada, et 4 nädalat järjest ülemiste kogunemiselt puudun :gigi:
Sain masina töökojast kätte Lisan hiljem juurde mis tehtud sai Kuid kirjutan hetkel välja meeldivaima
Silindrite rõhud 16,7 16,7 17,0 17,0
Töökojas sellepeale öeldi et võid lausa diisliga sõitta
EDIT:
vasak esi kont katki!!!
TEHTUD TÖÖD *Kaane tihendile silikooni *Veotelje otste stopper seibid *Käigukasti õli (Honda OEM) *Mootori õli 5W40 Liqui Moly *Silindrite rõhud mõõdetud *Käigu hoovastiku splindid *Rooli otste splindid *Geneka rihm peale
nüüd saab muretumalt kilomeetreid koguda
_________________ Hondad, Hondad ja veelkord Hondad
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist
Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis