Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 21.06.2013 23:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.03.2011 15:43
Postitusi: 124
Yo õlid.
Soov osta e39 Diisel, Milline mootor oleks kõige asjalikum, Mis käiks edasi normaalselt ja ei sööks kütet ka väga hirmsasti ja eriti tore oleks kui see mootor oleks ka vastupidav :)
Ette tänades
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 22.06.2013 00:33 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Siis pead 3 erinevat bemmi ostma :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 22.06.2013 00:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.05.2009 19:09
Postitusi: 429
Asukoht: Sindi
tomcraft kirjutas:
Siis pead 3 erinevat bemmi ostma :D


Pluss 1 !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 22.06.2013 10:25 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Aga mitu eurot(võiks sendi täpsusega öelda) tahab näiteks 530d 135kw saada kui ma olen temaga 20000km sõitnud? Ning sama küsimus 142kw kohta. Ja samuti ka 525tds ja 528 bensukas. Et noh, millal läheb üks ja teine jupp?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 22.06.2013 14:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.03.2011 15:43
Postitusi: 124
http://www.auto24.ee/used/1378331
Mida sellest pillist arvate?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 22.06.2013 15:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
See on väga hea auto. Minumeelest liigutab see 3.0 isegi seitsmest normaalselt ja no kütet ikka ei võta suurt si**gi.

Samas madala otsa minek on tunduvalt jõulisem kui bensukal ja ega ausaltöeldes palju sa ikka kõrgete pööretega paugutad.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 22.06.2013 18:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2011 19:04
Postitusi: 57
Mina isiklikult soovitaks 525d 120kw, sama mootor mis 3.0 aga võtab vähem kütsi ja edasi liigub praktiliselt sama hästi

_________________
Keda homme kutsume vabadusvõitlejateks, võivad olla tänased terroristid!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 23.06.2013 03:13 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Oled sa selles kindel, et 22kw võimsuse vahe ei anna eriti tunda?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 23.06.2013 14:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2011 19:04
Postitusi: 57
Olen omanud mõlemat varjanti ja ei ütleks et väga tuntav vahe oleks. Pean silmas just 3,0 135KW, 142kw kohta kahjuks ei oska midagi rääkida, pole isegi sees istunud kunagi :D

_________________
Keda homme kutsume vabadusvõitlejateks, võivad olla tänased terroristid!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 24.06.2013 01:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.03.2011 15:43
Postitusi: 124
Ma olen viimasel ajal kaalunud ka 2.5 120kw Mootoreid, räägitakse jah et need
Pidavat olema üldiselt hea edasiminekuga ja madalate ülalpidamiskuludega.
Oskab äkki keegi ka nendest midagi lähemalt rääkida..
Ette tänades
Janek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 24.06.2013 15:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Mootorid(m57) on samad, lihtsalt kubatuur on erinev. Ainult 2.0 on minuteada r4 ja see on siililegi selge, et õige bemm on alates kuuest silindrist.

Mingitel aastakäikudel automaatkastiga on sisselaskes miskised pöördsiibrid, mis kipuvad irduma ja mootrist läbi käima. Kaval on need üldse eemaldada. Igastahes on need suht pommikindlad mootorid .

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 25.06.2013 09:13 

Liitunud: 02.02.2010 14:36
Postitusi: 437
killer666 kirjutas:
see on siililegi selge, et õige bemm on alates kuuest silindrist.
.


e30 M3 on võlts bemm v??? :D


Aga teemasse.

Endal kokkupuude 2.5D 120kw-ga pea aasta ja väga mõnus e39 touringu peal. Korraliku isendi otsimisega läks muidugi päris mitu kuud eestis aega(sai käidud vaatamas umbes kolmeteist autot hinnaklassis 3000-4500 euri ja endale meelepärases konditsioonis nägin ainult kahte millest ühe ära ostsin :D

Kindlasti ürita müüjat veenda diagnostikasse minekusse enne ostu. Inimesed on väga kavalad igale poole igast takisteid ja jubinaid vahele jootma et mingid tulukesed armatuuris ei põleks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 26.06.2013 16:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.09.2009 10:59
Postitusi: 132
Asukoht: jüri/paldiski
isiklikult soovitaks 3.0 142kw või 2.5 120kw,minek neil praktiliselt sama ja kütusekulu ka 2.5 tds'ist hoiaks eemale ja 2.0d jääb ilmselt liiga lahjaks.142kw ja 120kw auto kui ostad siis eemalda kohe pöördsiibrit sisselaskest ,sest reeglina keegi ei tea kaua need seal olnud ja kui nad sul läbi mootori lendavad siis on väga pahasti :( .142kw ja 120kw valida lihtsalt sellepärast, et nad faceliftiga ja bemmi puhul üldiselt külge pandud m stanged ja faceliftid tähendavad seda ,et auto pauku pannud millalgi(see kindlasti pole reegel aga paljudel juhtudel nii on, eriti kui ees facelift aga taga pre faclift)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 26.06.2013 23:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.07.2006 22:38
Postitusi: 161
Asukoht: Rapla
Ostsin aasta algul siin omale 142kw diisel automaat touringu. Turu üks odavamapoolsemaid. Kuna plaan pikemalt pidada, siis sai ca 1000eur investeeritud veel remondile. Natuke üle poole sellest summast olid koheselt vahetust vajavad kuludetailid ja ülejäänu läks profülaktika mõttes (veepump, rihmad ja ühtteist veel). Jupid just odavad ei ole, aga üldiselt elab üle :). Kütust tarbib pikematel otsadel 7, igapäevaselt 20km tööle ja tagasi sõites 8 ja linnas kuskil 10-11. Edasi käib ikka päris mõnusalt 8), niiet küttekulu ja mineku suhe on väga hea. Sõita on muidu väga vaikne, kiirendamisel tuleb ainult sellist madalat jorinat salongi. Minu jaoks on vedrustus natuke jäigavõitu... teekonarusi loeb liiga palju üles. Pöördklapid eemaldasin samuti kohe alguses ära, see selline mõne tunni töö.


Viimati muutis siim789, 27.06.2013 22:37, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: e39 küsimus
PostitusPostitatud: 27.06.2013 09:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
No-Fear kirjutas:
http://www.auto24.ee/used/1378331
Mida sellest pillist arvate?



Käisin seda vaatamas ja täielik surm.
Mädaneb täiega, pea terve auto sitasti värvitud, esistange veel sitemini värvitud. V.T koopaäär nii ära pahteldatud et pole isegi ümmargune. Sisu täiesti räämas ja kulunud, ekraanidel pikslid hävinud, kiirendades kostub eest paremalt mingi väga ebamaine ragin.
Kui talle helistad ütleb vana ,et autol pole mitte midagi vaja teha ning on ideaalses korras.

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 55 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7