Kuigi ruumipuuduse tõttu oli plaan mosse talvel üle värvida ja maha müüa, siis garaažipinna laienemise tulemusena plaanid muutusid. Auto sai kenasti kuiva garaaži ja on sügisest saadik lihtsalt seisnud. Kuna Toyotat valmis ei saa, tuleb taaskord Uunikute talverallile paraku mossega minna. Ja hakkasingi siis otsast teda nüüd üle käima.
Ostsin kunagi ühe komplektse mosse mootori, ja selle pealt sai 2 aastat tagasi DAAZ2140 enda K-126P asemele tõstetud. Kuna eelmisel suvel hakkasid puterdamised ja pauke sumpasse lööma ning asi ei käinud korralikult, selgus nüüd lahkamisel kurb tõsiasi, et see kärakas on prügimäe kandidaat.
Igatahes, kaevasin riiuli alt põrandalt muu vana pasa seest välja ühe 2101 karpa, mille umbes 10 aastat tagasi Laagris romurallil Petsi siksilt maha kruttisin enne emexitrippi

Kümne aastaga oksüdeerub karpa ilusti kenasti valge pasa alla

Aga kuna ma K-126 ei tahtnud panna, ja muid sobivaid karpasid kodus käepärast polnud, otsustasin selle ära puhastada läbi pesta. Pool päeva nussi, ning mosse on nüüd paugupill

Tuleb veits suuremaid düüse kombineerida, et astumist juurde saada. Asfaltil teeb teisega kiuksu, aga võiks veits rohkem teha
Omale tulevikuks panen siia kirja, et hetkel sees originaalseadistus ehk 1. kamber 109/150 2. kamber 157/170.
Vaja sebida 120/170 162/190 ning suurema auguga nokk, mille leiaks mõnest 2103 karpast.
Kapott kuramus, hakkab kah täis saama. Ei saagi eriti rohkem uunikute talverallidel käia

Aa, vahepeal sai 30€ eest ühed veljed suveks toodud. Keskauku vaja ainult veits suuremaks puurida ja mingid rehvid peale leida.
