Ah, mis te siin ikka tühja vaidlete. Ega siis dellust või kellestki siit foorumist reaalselt ostjat pole asjale. Sigarist rääkides siis reaalne hind, mida küsin, on parasjagu palju aga minu silmis ei midagi erilist ja vägagi reaalne. Dellule ütleks, et silm hea ja nii ta on: esitiivad ma loeks siiski läbi olevateks, taga koopad samuti, tiiva täpne korrosiooniaste selgub siis, kui juba värvist puhas. Esineb seda suhteliselt igal pool, põhi ja karbid samas võib rahule jääda ja ei midagi hullu seal. Tagastange alune ja tulede alune, sama lugu, on roostet ja tõenäoliselt ka läbivat kohati aga pagassipõhi ja kere ühes tükis ning kannatas rahus teisi masinaid tõmmata ja ei irdunud midagi küljest. Uste osas on juhiuks tagurpidi käinud ja lohk sellel ning esitiival, mis näeb tõepoolest väärakas välja. Kapott ja esistange ei istu hetkel ka ideaalselt peal. Kere on Eestit näinud 20 aastat ja omamoodi vaatamisväärsus enda jaoks, kuidas loodus pilli kujundanud on. Tehnikast rääkides, siis on tegu praktiliselt rat style isendiga, millel kere halb aga tehnika hea ja aus. Põhjaalune on täielikult üle käidud: pidurisüsteem tutikas, sillad ei kolise, velgi sirgendatud nii palju kui kannatas, rehvid vahetatud korralike vastu, väljalase otsast lõpuni uus, kardaan paika timmitud. (Detailne list pole kodus kohe võtta ja peast raske meenutada). Ainuüksi põhja all on ca 1k euri peidus. Väliselt sebinud erinevaid tulesid ja liiste ligi jne, mis enne hullemad olid veelgi. Moto osas tavaline hooldus, aku, rihm/rullikud, geneka test,benapumba test,geneka rihm, õlivahetus, 2x õlifiltrite vahetus, süüteküünlad, süütejuhtmed, turbo maha ja testitud-töökorras ja lõtkuvaba, erinevaid fixe lõdvikutega ja 0 leket nii mahlade kui boosti osas hetkel. Siiski tahaks näidata Hannesele moto ette ja diagnostiga saada täpse selguse,eks kui aeg sealmaal on, et ise jätkab põhjalikult, käikski seal esimesena. Nii palju võib öelda, et vähemalt originaalis seegi, enne mind ju Eestis üks omanik ja ei läinud vanem härra ise turborõhku tõstma või wg jne jne näppima. Elektriosas olid näiteks suuna/kojamehekangide pistikud/ühendused lühist näinud ja ära sulanud, üks pool tulesid täiesti pime. Juhtmed on sorteeritud ja uued pistikud ning swapi jaoks korralikud kangid küljes ning kõik tuled töökorras igast asendist. El istmed elavad ja töökorras, mälude funktsioon mitte. Vool ei tule peale el peeglitele aga kuna minu järgi paigas ja lülitid elus, siis selle üle ei nuta. Kliimaplokk ei näita mingit elu märki ja õhuvoolu juhtida ei saa hetkel ning jäi talvel tegeldes peale soe režiim, nii et saab hetkel kiiret sauna, kuna soojaks läheb salong esmaklassiliselt kiirelt. Kellaplokk kalatseb nii andmete osas kui ka taustavalgusega, kompusid näppides sai ideaalse kompu kokku koos lüliti, valguse ja digikell/stopperiga ning saab kellaplokki andmeid kuvada nii vasakult kui paremalt, ainult usutavat midagi ei ole. Autocheck funktsioon ja vastavad helid ärkasid ellu, sigar väidab mulle, et tal on kõik OK hetkel, peale vähese küttekoguse. Kliima osas oli USA pistiku peal ja sama ka USA plokiga, pistikud on vahetatud ja nö Euroopa plokk selle otsas, vool peale ei tule taas ja vaikib. El akende osas vool tuleb peale ja juhi ning risti tagumine töötavad, teiste kahe mootorid peaksid olema kinni ja vajavad vahetust. Väidetavalt 80datel Kanadasse sattus aga miks ja mis seisus ja kuidas otsapidi siia on teadmata ja ei uuri ilmselt kuskilt välja ka. Kellaplokk MPH samuti ja vahepeal maanteel 110ga kipub ununema. Blablablaa eks seda kõike detailsuseni müügiteemas kunagi, lühidalt on masin sõidukorras ja esmalt koduse macroflexi/teibi/spreiga roostet kattes ja esiklaasi x mõra välja jätta julgeks ametlikule üvle ette kulgeda ja liikluses osaleda legaalselt. Ei hakanud kohe a24 linki tegema kirve hinnaga, et timm, heas korras, kuna huvi ja küsimusi oleks vähe - ehmatatakse ära esimesi roostepilte nähes ja veel mõttetum kui 0 hinnaga proovida. Lühidalt ka huvilistele öelnud, et ega enda aega/raha/juppe tagasi ei kavatsegi saada, lihtsalt müügikorral peab hind vastuvõetav olema mõlemale osapoolele. Malli on hea võtta alati tehnika ja juppide korral eraldi ning niipidi võttes peaks 1.5k kant igatahes kokku tulema lõdvalt, boonuseks kaasa lisa originaalveljed, kasutamata Greddy RZ seeria BOV kui uus omanik arvab, et küttesegu käiguvahetusel valeks ei lähe ja negatiivset mõju pole mootoritööle ja palju muid vidinaid. Lühidalt tegemist on ja rahaliselt kere suhtes piisavalt kulukas, samas ei sõida ainult kere ja elekter ning kulusid on uuele omanikule kõvasti juba vähendatud. Ilma autot nägemata on 1100e pakutud aga jääb törts väheks, kuigi peaaegu okei juba-ootab mõned klubist fännid ära reaalselt kohapeale ja vaatab alles siis kas reaalse, detailse kuulutuseni jõuab. 80date keskpaiga max Audi nö siiski Urri kõrval, ei saagi debiilselt soodne olla. Kes aga teha midagi ei viitsi ja taha, ei väsi soovitamast tumedat kuubikut, mis b2 mõistes on julm öelda, et tegemist koheselt ei taha mitte miski ning elu ja tulevik kerge ja lihtne uuele omanikule.
|