Võtame asja siis kokku peale poolt aastat vaikust.
Eks nüüd kui UUnikute talveralli 2014 läbi, on ka aega natuke kokku võtta ja meelde tuletada mida olulist on tehtud auto juures peale tagasilla vahetust ja enne talverallit.
Esiteks õnnestus LSD sillaga üllatada ennastki, esimese lobjakaga lasin näpust ja nii õnnelikult vastu posti et tabasin kärukonksu munakaga posti. Kohapeal pimedas vaatasin et polegi midagi viga. Hommikul selgus aga et kärukonks oli kena 45kraadi viltu ja tagapaneelil oli kõik mäda mis seal oli olnud ära pudenenud, seega kehtib lause: Ettevaatust pudeneb, hoia pikivahet!
Sellest tulenevalt sai kätte võetud kava:
vahetada tagapõll
vahetada tagatiivaääred, sisemised ja välimised
vahetada varuratta põhi
vahetada tagatiiva alumised nurgad
vahetada kärukonks
vahetada esiamordid
vahetada esimene stabika varras 5mm jämedama vastu
vahetada tagaamordid
plus nibunäbu üle käia enne rallit
Nimekiri sai täidetud ristidega.
Kõik tööd said tehtud enne rallit ja stabika varras viimasena alla 21se veebruari õhtul kella 23:30neks, väga hea sõbra kaasabil.
Aga pildid panenüldise lingina sest ei viitsi neid ükshaaval siia laksida, jube tüütu on. Saba remont , metallitööd by Ryblik himself ja amordite vahetus ja nikitsemine by Raul . Tänks.
http://album.ee/album/589925/50337033Ütleme nii et pagana hea on autot teha nii nagu peab. Ei pea koonerdama tööetappidega ega asjadega. Enamus kliente mul päris nii neid asju ei lase teha. Koonerdatakse igast valede asjade arvelt.
Mõne erandiga.
Kel Talverallist pilte mulle linkida siis teretulnud. Kui jäime oma obljäädiga üldse kaamera ette.