Tervist neliveduste mehed!
Kuna mul pole peale saksa auto midagi iial olnud, siis mõtlesin, et prooviks jaapanlaste neliku ära.Talv ju varsti tulekul ja peab ennast selleks valmis panema.Nagu elu on näidanud, siis viimased aastad on seda lund olnud rohkem, kui sooviks.
Aga autost ka.Tegemist siis soome registris oleva Subaruga.Aastaks on tal siis 1990 ja mootoriks 1.8 (kilovatid jään võlgu hetkel).Värvuseks siis miskisugune "lexuse elevandiluu värv (cheramic white)".Ei tea, kas see on tal originaalis või on see kunagi üle värvitud ? Igatahes näeb küll kihvt välja, aga kuna palju on värvivigu ja pindmist roostet, siis tuleks mingi hetk üleni üle värvida.Sellist väikest nokkimist ja pisivigu on palju, aga vast saab hakkama.Lisadeks siis on istmesoojendused (tore, sest talved on jahedad), konditsioneer (suved on meil soojad), nelivedu (lülitatav + esi ja tagasilla lukud), aeglusti, mida ma veel proovida pole saanud.
Kepikastiga muidugi.Neli elektriliselt opereeritavat akent ja kaks elektriliselt juhitavat peeglit.Sisu on tavaline kaltsukas, taga klapitavad istmed.Peakski mingi hetk äkki midagi sportlikumat sinna vaatama.Hammasrihm on vahetatud 3000km tagasi, koos õlide ja filtritega.Aga kuidagi uimps tundub olema selle 1.8 kohta.Ma muidugi ei lootnudki, et selline ühekomakaheksane mootor mu kaelaluu ära murraks, kuid jaapanlane peaks olema suhteliselt ergas pill.Kuna eelmine omanik oli keegi vanem proua, siis ehk on lühikesed jalad olnud ja kat on s*tta täis või umbes ? Ja selle pihlakatoru (mis on pea kollektorist taha poole vahetatud) viskan ka mingi hetk minema.Mulle meeldib bokseri hääl, tahaks, et seda kostuks rohkem.
Tulevikuplaanidest ehk, et saaks selle rooste kuidagi ära likvideeritud.Parem tagatiib on kõige nutusem, rooste on ära närinud pleki.Õnneks mitte palju.Ülejäänud on kökimöki.Tahaks veel mingi hetk auto ülesse tõsta, et näha mis seal all toimub.Vähemalt omanik väitis, et põhi pidi hea olema.Eks me seda saame mingi päev kaeda.
Parem tagumine väikene kolmnurkaken on ära lõhutud, seal on mingi pleksiklaas, mis on jube.Liist on pandud kinni kruvidega!

No tere talv! .Mis mind muretsema natukene paneb on see, et generaatori ja kõige muu peal jooksev rihm ei ole soones.Nimelt alt väntvõlli rihmarattast on ühe soone võrra väljas.Proovisin tagasi panna, sain! Aga viskab uuesti välja.Või peabki nii olema ? Väidan oma teadmiste põhjal, et ei tohiks nagu ? Ja siis vända rihmaratas kuidagi loperdab.Ehk selle pärast ?Teen mingi päev ka sisust paar pilti, tänaseks aga üks üleüldist sisukorda näitavat fototeost.

Vahepeal siis vähekene nokitud.Kuna aega palju pole, suurema aja hetkel tööl, siis ega seda nokkimist väga palju pole.Sai vahetatud ära armatuuris veidi pirne, nüüd põlevad kõik.Keskkonsoolis oli üks külmjoode lahti ja sellega seoses ei toiminud soojareguleerimis nuppude valgustus jne.Veidikene korrastasin makijuhtmeid, sest seal oli taas käinud kallal keegi tõsine proffessionaal elektrialal.
Vedasin ära võimule voolukaabli (peaaegu) ja järgmisen siis rca.Vaja tweetritele veel juhtmed vedada, uued kõlarid uste sise.Ehk leiab ka kuskilt uued polstrid, sest kõlari osad mõlemal puruks ja liimitud.
Elektrikute kõrgem pilotaaz :



Terv,
Marko.