Aular kirjutas:
tauri117 kirjutas:
Oeh tagasi soomes, seekord siis laevaga. Igav on ikka 2 tundi seal tallinki põrandal pikutada, jetiga üle lahe lasta oli kordades vingem

Kaua siis aega võttis ja kas ühe paagitäiega tuli välja ?
Vb oled kuskile kirjutanud , aga ma ei ole silmanud.
Aega võttis kauem kui alguses arvasin. Ehk läks siis täpselt 3 tundi, koos pisikese remondi pausi ja paari niisama peatusega. Alguses kui minema panime siis polnud lainet ollagi eriti. Vähe aega sai sõita siis hakkas juba päris hästi loopima. Sai proovitud lindalainile sappa võtta aga laine oli liiga suur ja avamerel ei kannatanud eriti üle 35km/h sõita.
Siis mingi aeg tuli tallink vastu mis tekitas ca 5m kõrguse laine ja mille tulemusena lendasin seljast maha. Ja võta näpust pill enam käima ei lähe, ei võtnud starterit taha. Kuna varem oli ka juba sellist nalja teinud siis teadsin, et viga tõenäoliselt ühes massjuhtmes, mille poldil oli keere suht maas aga mille remonti olin koguaeg edasi lükanud. Polnud eriti mõnus teda seal keset merd remontida
Küttega vedas välja, isegi mingid protsendid jäid järgi. Mingi aeg oli laine päris suur ja tuldud ei olnud veel poolt maad aga kütet oli juba pool paaki läinud, siis korraks tegi murelikuks aga pärastpoole jäi laine vähemaks ja kõik sujus.
Suunda sai hoitud kompassiga, nii et ära ei eksinud ja eks see ongi sellise ettevõtmise juures kõige suurem oht, et ära ei eksi. Vinge oli, kunagi kindlasti uuesti. Mõlgutame vaikselt mõtteid kuidas saaks rootsi niimoodi sõita.
Kuna kallak oli liiga äkiline ja bussil oli raskust kah parasjagu taga otsal siis pidi vettelaskmiseks vähe teist moodust kasutama:

Ja start:

Ja 3tundi hiljem:
