Lugedes teemat, siis üsna masendav statistika tuleb välja kui Eestis elanikkonda just väga palju ei ole aga iga müüdava masina puhul mis iganes hinnaga, tuleb neid retardseid x huumoripakkumisi kogu aeg välja ning vaevalt tegu ühtede ja samade sarihumoristidega on. Isegi müünud dekaadi jooksul asju omajagu ja igasugu seinast seina jama/positiivset nähtud. Lugedes aga postitusi, siis ühest asjast pääsenud: nimelt sellest et müüja/ostja kokkulepitud ajal üle laseb ja telefonile enam ei vastata.
Paar x näidet enda poolt ka sekka.
Sai töökaaslaselt ostetud 7k eeguga ülikorralik Scorpa Ghia 2.9 atm ilma ühegi veata. Aeg läks edasi, masin oli sõidus, kuni sai korralikult külje kokku ühe kaubikuga-rool jõuga risti käes, esiklaas läinud, kõik külgmised plekid vajasid vahetust ning tõenäoliselt osalist kere sirgendamist. Tehnika samas toimis ja poes piima järgi lühikesi otsi sai ikka tehtud ning auto odavalt müüki pandud 2500 eeguga, üv ja kindl ka jagus veel ning lisad olid samuti töökorras. Tuli meil, et ala tere, vahetaks 91.a celica vastu ja kohtuks poolel teel Märjamaal ja vahetaks ära. Naersin ja paar päeva kõnepuuduste all vaeveldes saatsin meili tagasi, et ala mis päeval ja mis kell siis ja vahetame. Saadeti samuti lühivastus lihtsalt kellaajaga. Naersin edasi, et trollingul ikka ei ole piire, samas kuupäev ja kellaaeg hakkas lähenema, kellegi nr mul polnud ja keegi mulle samuti polnud helistanud, mõtlesin, et savi käin seal Märjamaa tanklas ära korra, teeb burksid ja saab ise mingit karvast kirja hiljem saata. Burksini ei jõudnudki, kellapealt veeres täisutiil Celica ligi, kust kaks väga tüsedat vene rahvusest härrasmeest välja tulid-ime et läbi põhja ei kukkunud kumbki. Pikka juttu ei olnudki, kuna keegi midagi aru ei saanud. Mehikesed istusid Scorpas nägu naerul, et bljääd nagu MB ja võtame. Proovisõitu ei tehtud, Celicas ise tegin, teel istus ja tehnika oli aus kui välja jätta natuke toimiv üks esimene pidur terve auto peale ning täiesti läbi kere. Samas ära ta vahetasin, too aeg nii odavaid celicaid polnud võimalik mingi valemiga kuskilt võtta ja las olla, käib samuti poes vaid aga tunduvalt ökom kui scorpa. Kust vanemad härrad sellise väikse auto said, jäi selgusetuks, midagi surnud pojast vms jahuti, täpselt ei saanud aru ega ka mäleta enam. Igatahes täisutiil oli aga elas ja öösiti julges ka avalikult kaugemaid otsi teha-ei pidanud kott peas häbenema. Edasi sai teda pakutud hunnikule tuttavatele samuti sinna 2000eeku kanti, et viige minema põllule või mis iganes aga keegi ei viinud. Vigade nimekiri müügini jõudes oli lõputu, lihtsam oli otsida asju, mis tegelikult ka toimis peale mootori ja neidki väga ei meenu. Läks siis masin osta.ee oksjonile 1eek alg ja tuleb, mis tuleb, peaasi, et keegi ära viib. Huumorit jagus veelgi mis kontingent ostast vaatamas käis, keskealisi mehi naisi, endale sõitmiseks, lastele sõiduõpetamiseks ja sada muud taolist väga sürr olukorda, mille peale lihtsalt ei tuleks. Enne oksjoni lõpupäeva jõudis naine celicas sünnitusmajja minna, kuna muud polnud otsustaval hetkel võtta ning juhiiste sai teatud mahlu lisaks muudele õudustele. Oksjoni lõpuhinnaks kujunes üle 5k eeki ja viisid mingid hullud selle teise Eesti otsa ära ning huumoriannus oli mõneks ajaks üsna täis.
Lisaks sai oldud Opeli peal mingi aeg ning üks isend ka ära tuunitud nagu too aeg ette nägi. Siis tekkis pakkumine, et sõbral raha vaja ja ostku ma ta õrnalt tuunitud Kadett GSI ära. Teades palju vaeva ja rahasid sinna läks, mõtlesin, et noh 12k eest nüüd ja kohe võib ju, et lükkan kallimalt müüki, endal autod olemas, sõbral rahadega timmis ja miks ei. Nii saigi tehtud aga sõitsin taga rahus ringi mõned kuud-täitsa mõnus oli ning ei vajanud ta ka mingite kuluosade vahetust. Lõpuks lükkasin müüki 22k eest, mis tundus igati korras tehtud masina eest loogiline hind. Kõnesid tuli aga erilist mitte midagi, kuni helistas naisterahvas, et õudselt ilus auto ja nii väga tahaks ja kas saab vaatama tulla ja diili teha. Sai kokkulepitud kohas kenasti kokku ja oligi noor neiu nii 20ene max ja igati huvitatud masinast ning kohal üksinda-eeldasin, et tuleb mingi kari jorsse, kes reaalselt üle vaatab aga ei miskit. Seletasin kõik jutud ära ja pikem sõitki läbi linna tehtud ning neiu igati nõus aga hind ei sobivat. Kuna autol reaalselt oli kõik timm ja tingimiseks polnud millestki kinni haarata, mainis neiu ise, et tal on 20k välja käia ja kui muud üle ei jää, siis ülejäägi saab ehk tagaistmel arveldada. Olles masinaga ise alati roolis olnud ning polnud kunagi Kadeti tagaistmele sattunud, sai selgeks tõsiasi, et kuradi vähe ruumi ja ikka väikse masinaga tegemist.
Järgmiseks oli tegu ühe Ford Ka nässakaga, tehnika korras aga Fordile omaselt roostet omajagu. Nagu enda kuulutustes toon alati kõik välja, et ei tekiks mingeid üllatusi oli sellelgi kõigele tähelepanu pööratud, et ostja teaks arvestada ning kellegi aega ei raisataks. Helistas keskealine paar, läbisegi mees ja naine teisest Eesti otsast kusagilt peaaegu piirilt ning pikalt uurisid masina hingeelu kohta. Lõpuks paistis kõik sobivat ja et hakkavad sõitma ning nii 3h pärast on kohal. Kohale tulid, nägid roostetäppe, keerasid otsa ringi ja tagasisõit võis alata. Aeg ajalt meenutan siiamaani seda, et oleks kere veatu olnud ja mootor kottis selle väikse hinna eest, oleks ilmselt diiliks läinud.
Veel oli sõbral müügis e34 530 Eesti mõistes karmi 3500euri eest aga absoluutselt seda raha väärt. Kuid ei olnud ühtegi huvilisi, kui välja jätta vene rahvusest isikute arusaamatud kõned, kuni tuli spetsiifilisem kõne, et hakatakse kusagilt Venemaalt sõitma ja pangu me masin valmis järgmiseks päevaks. Valmis ei olnud midagi panna, masin oli koheselt korralikuna võtta iga kell ning üsna suur üllatus oli kui reaalselt kaks unist venelast kohal olid järgmine hommik. Tõlkes läks midagi kaduma ning lühidalt sai autost esimene kühlbox, kõige kõvem orig cd makk, M5 individual nahatatud sirmid jms mudru välja võetud ja nö planguga asendatud aga hinda väiksemaks ei tingitud. Lisaks olid all plekid aga kuulutuse enamus pilte BBS RSidega, tegelikult olid Eestis kõik jooksud ja asjad hinna sees aga küsiti palju velgede eest juurde tuleks. Sai öeldud ümar 5k ning oldi nõus, diil tehtud ja masin Eestist minema, ülejäänud juppide eest ebays 1k kant veel juurde.
Tegelikult on neid lugusid ja jamasid veel kamaluga välja tuua aga õnneks on palju positiivset ja kiireid ostjaid olnud, kes tilka ei näpi ja konkreetselt masina ka ostavad ära kui kogu eelinfo teada. Mingil põhjusel müües konksuga autosid küsitakse telefonis hästi palju, et kas masinal kärukonks ka on ning ilma piltideta kuulutusi ei tee kunagi. Kahtlasi meile/vahetusi ja tingimisi auto kohta midagi teadmata tuleb muidugi nii palju, et ei tasu siin väljatoomist enam.
|