Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 22:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 137 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 03.09.2013 09:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
siimk kirjutas:
Pihustite läbilaske võime oleneb ju otseselt kütuse rõhust. Ehk, kui tõstad kütuse rõhku lasevad ka pihustid rohkem läbi, mingi maani muidugi.

Jutt oli suuremast küttepumbast mitte rõhuregulaatorist kui sa nüüd hoolega loed. Sellest ka minu huvi asja vastu :D Suurem pump ei muuda mittemidagi peale selle, et kui nüüd kütterõhk regulaatoriga üles ajada, siis ei jää pump lahjaks. Aga nagu öeldud siis rõhu regullimisest pold mingit juttu.

MINA saan aru mis selle suurema pumbaga mõeldud oli, aga mõni muu turbohuviline võib arvata, et sellest piisabki ja varsti ongi jälle järgmine mootor laiali sest turbo tegi halba :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 03.09.2013 10:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
Moose kirjutas:
siimk kirjutas:
Pihustite läbilaske võime oleneb ju otseselt kütuse rõhust. Ehk, kui tõstad kütuse rõhku lasevad ka pihustid rohkem läbi, mingi maani muidugi.

Jutt oli suuremast küttepumbast mitte rõhuregulaatorist kui sa nüüd hoolega loed. Sellest ka minu huvi asja vastu :D Suurem pump ei muuda mittemidagi peale selle, et kui nüüd kütterõhk regulaatoriga üles ajada, siis ei jää pump lahjaks. Aga nagu öeldud siis rõhu regullimisest pold mingit juttu.

MINA saan aru mis selle suurema pumbaga mõeldud oli, aga mõni muu turbohuviline võib arvata, et sellest piisabki ja varsti ongi jälle järgmine mootor laiali sest turbo tegi halba :D


Mul jäi see pisiasi kahe silmavahehele. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 03.09.2013 21:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2009 21:17
Postitusi: 722
Asukoht: Viljandi / Voikka
Moose kirjutas:
siimk kirjutas:
Pihustite läbilaske võime oleneb ju otseselt kütuse rõhust. Ehk, kui tõstad kütuse rõhku lasevad ka pihustid rohkem läbi, mingi maani muidugi.

Jutt oli suuremast küttepumbast mitte rõhuregulaatorist kui sa nüüd hoolega loed. Sellest ka minu huvi asja vastu :D Suurem pump ei muuda mittemidagi peale selle, et kui nüüd kütterõhk regulaatoriga üles ajada, siis ei jää pump lahjaks. Aga nagu öeldud siis rõhu regullimisest pold mingit juttu.

MINA saan aru mis selle suurema pumbaga mõeldud oli, aga mõni muu turbohuviline võib arvata, et sellest piisabki ja varsti ongi jälle järgmine mootor laiali sest turbo tegi halba :D


Kuidas ta midagi ei muuda kui orginaal pumbal kadetil ntks oli töörõhk 3bar`i ja uue pumba töörõhk on 5-6Bar`i

Suurema rõhu juures pihustab pihusti rohkem vastavalt oma võimetele

_________________
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud! Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Soovin rentida garaaši viljandis Tel 56370436


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 03.09.2013 22:36 

Liitunud: 03.11.2011 21:10
Postitusi: 152
Asukoht: Tartu
Orig kütuserõhu regulaator ei lase sul sellegipoolest midagi lisaks lasta..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 03.09.2013 22:41 

Liitunud: 02.09.2013 14:01
Postitusi: 741
FMU-d võib ka proovida


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 04.09.2013 08:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Haata kirjutas:
Moose kirjutas:
siimk kirjutas:
Pihustite läbilaske võime oleneb ju otseselt kütuse rõhust. Ehk, kui tõstad kütuse rõhku lasevad ka pihustid rohkem läbi, mingi maani muidugi.

Jutt oli suuremast küttepumbast mitte rõhuregulaatorist kui sa nüüd hoolega loed. Sellest ka minu huvi asja vastu :D Suurem pump ei muuda mittemidagi peale selle, et kui nüüd kütterõhk regulaatoriga üles ajada, siis ei jää pump lahjaks. Aga nagu öeldud siis rõhu regullimisest pold mingit juttu.

MINA saan aru mis selle suurema pumbaga mõeldud oli, aga mõni muu turbohuviline võib arvata, et sellest piisabki ja varsti ongi jälle järgmine mootor laiali sest turbo tegi halba :D


Kuidas ta midagi ei muuda kui orginaal pumbal kadetil ntks oli töörõhk 3bar`i ja uue pumba töörõhk on 5-6Bar`i

Suurema rõhu juures pihustab pihusti rohkem vastavalt oma võimetele

Hea naljatilk. Ükski orig pump ei löö sul 3 bari vaid ikka 4-5 vähemalt. Kütterõhuregulaator on see mis seda rõhku 3 bari peal hoiab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 04.09.2013 20:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2009 21:17
Postitusi: 722
Asukoht: Viljandi / Voikka
Moose kirjutas:
Haata kirjutas:
Moose kirjutas:
siimk kirjutas:
Pihustite läbilaske võime oleneb ju otseselt kütuse rõhust. Ehk, kui tõstad kütuse rõhku lasevad ka pihustid rohkem läbi, mingi maani muidugi.

Jutt oli suuremast küttepumbast mitte rõhuregulaatorist kui sa nüüd hoolega loed. Sellest ka minu huvi asja vastu :D Suurem pump ei muuda mittemidagi peale selle, et kui nüüd kütterõhk regulaatoriga üles ajada, siis ei jää pump lahjaks. Aga nagu öeldud siis rõhu regullimisest pold mingit juttu.

MINA saan aru mis selle suurema pumbaga mõeldud oli, aga mõni muu turbohuviline võib arvata, et sellest piisabki ja varsti ongi jälle järgmine mootor laiali sest turbo tegi halba :D


Kuidas ta midagi ei muuda kui orginaal pumbal kadetil ntks oli töörõhk 3bar`i ja uue pumba töörõhk on 5-6Bar`i

Suurema rõhu juures pihustab pihusti rohkem vastavalt oma võimetele

Hea naljatilk. Ükski orig pump ei löö sul 3 bari vaid ikka 4-5 vähemalt. Kütterõhuregulaator on see mis seda rõhku 3 bari peal hoiab.


My bad, rõhuregulaatori osa jäi kahe silma vahele :D aga org pumb üle 3,5 ei tootnud

_________________
Bensiiniga võid pinsleid pesta, Diislis on jõud! Blingi asemel on mul kaelas koduvõtmed!
Soovin rentida garaaši viljandis Tel 56370436


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 10.09.2013 15:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.09.2012 23:23
Postitusi: 54
Asukoht: harjumaa
Pihustid pärit 3.2l m3_elt

Vana armatuur, igalpool suured mõrad


PiltUus siis uuemaotsa faceliftilt Pilt

Uus tagumine iste ka sai sebinud vana oli väga puruks
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 12.09.2013 12:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.09.2012 23:23
Postitusi: 54
Asukoht: harjumaa
Esimesed rõhud mootorist läbi käinud, täna tulevad uued lõdvikud ja asjad ja siis saab teada mitu bar välja annab


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 12.09.2013 16:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.09.2006 22:05
Postitusi: 572
Asukoht: streetrace.org
turboslaava316 kirjutas:
Esimesed rõhud mootorist läbi käinud, täna tulevad uued lõdvikud ja asjad ja siis saab teada mitu bar välja annab

Loodetavasti ikka päris mtu bar siis,vähemalt kaks oleks normaalne selle setupiga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 12.09.2013 16:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.09.2012 23:23
Postitusi: 54
Asukoht: harjumaa
tilkur kirjutas:
turboslaava316 kirjutas:
Esimesed rõhud mootorist läbi käinud, täna tulevad uued lõdvikud ja asjad ja siis saab teada mitu bar välja annab

Loodetavasti ikka päris mtu bar siis,vähemalt kaks oleks normaalne selle setupiga



Ära tee nalja pole mõtet siin mingit sitta tööta, alustuseks 0.5 oleks hea ja üle 0.7 me ei pidavat kaane tihend vastu pidama, tulevikus plaanis connecticu kaane tihend võtta 250 EUR , uus turbo vaikselt soetamisel siis loodaks 1 ja peale
Keegi selle aju teemaga on rohkem kursis ? Kuidas, mis palju maksab jne


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 12.09.2013 17:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2011 17:10
Postitusi: 1591
loe turboklubist selle kohta.
ära ainult midagi maini,et ise teed,sest sealsete suhtumine "algajatesse" on veel hullem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 12.09.2013 18:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.09.2012 23:23
Postitusi: 54
Asukoht: harjumaa
fedja. kirjutas:
loe turboklubist selle kohta.
ära ainult midagi maini,et ise teed,sest sealsete suhtumine "algajatesse" on veel hullem.

I
Ma sealt vaikselt sebin asju, peaks mainima et sealsed kõike teadjad vähemalt teavad ka mitte nagu siin, aga sain juba ise ka mingit infot


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 13.09.2013 00:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.09.2006 22:05
Postitusi: 572
Asukoht: streetrace.org
turboslaava316 kirjutas:
tilkur kirjutas:
turboslaava316 kirjutas:
Esimesed rõhud mootorist läbi käinud, täna tulevad uued lõdvikud ja asjad ja siis saab teada mitu bar välja annab

Loodetavasti ikka päris mtu bar siis,vähemalt kaks oleks normaalne selle setupiga



Ära tee nalja pole mõtet siin mingit sitta tööta, alustuseks 0.5 oleks hea ja üle 0.7 me ei pidavat kaane tihend vastu pidama, tulevikus plaanis connecticu kaane tihend võtta 250 EUR , uus turbo vaikselt soetamisel siis loodaks 1 ja peale
Keegi selle aju teemaga on rohkem kursis ? Kuidas, mis palju maksab jne

Kui ikka mitut bar lubatakse ,siis ootaks ikka vähemalt 2 :twisted:
Mingit nullkoma pole ühtegi ju.

Mis totrus see veel on,et m20 kaane tihend ei peale üle 0,7 bar ?
Orig tihendiga peab ka 2,0 bar ülerõhku ilma o ringimata
Kui sa mootorit ei juhi,vaid üritad orig ajuga midagi kokkusebida,siis saad 0,5 bariga ka tihendist ja mootorist jagu.Orig aju kasutades soovitaks süüte hilisemaks keerata sissejuhatuseks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: bmw 316 85a kupee turboslaava316
PostitusPostitatud: 26.09.2013 08:04 

Liitunud: 18.12.2007 22:56
Postitusi: 23
kuule säga tule osta minu 5.0L v 12 ära mille ma sinu jaoks maha kruvisin koos juhtmestikuga .kaua ma ootama pean? teisipäeval olen juba sõjaväes


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 137 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7