Mootor
2.0 85 Kw mis varsti istub lühikeste käikudega F16 käigukasti otsas .
Varustustase
3xElektriaknad ,kunagi on vist üks uks vahetatud ja siis külge läinud vändaga aken ,elektriline katuseluuk ,kesklukk ,sportrool ka veel
Audio selline tavaline setup ovaalid tagaaknal ,ustes mingid kolmeribalised komponendid ja tehase kõrgheli .
Nii auto sain enda kätte eelmise aasta novembris ,siis juba käimar undas ,vahepeal vahetatud veel õli ,filter ja muud säärast pudipadi .Talve lõpul hakkas käimari pool juba lagunema kõigepealt läks padi see sai asendatud .Seejärel hakkasid järjest probleemid käimari tugikronsteiniga .Nimelt käimaris sees olevad keermed peetis ja tugikronstein ei püsi omal kohal .Loomulikult ei saa mainimata jätta ,et käimar undama hakkas seetõttu ,et keegi tarkpea on paarutanud ringi vigase sidurikorviga mille tagajärjel on käimaris päris suur auk ja loomulikult pole seal ka õli sees aastast mine p---e .
Tegemist on siis sellise autoga



Kuna Vecul on vaja nii uut käimari süsteemi radikat ja muud tehnilist pudi ,loomulikult ihaldas mu hing juba ammu udukatega Gt stanget ja Gt orginaal tiiba sai täna toodud ära selline pill

Sealt läheb siis enamus juppe minu Vectrale ,ka mootor läheb vahetusse kuna see on just läbinud pääris suure remondi ,plokikaane lihv ,survestamine ,uued sääretihendid ,nukasimmerid jne .Selle Vectra kere läheb emexisse ,on üle kuudi käinud ja siis veeti rõõmsalt peale katusepleki vahetust äravoolu torud karpidesse .
Mingi eelmise omaniku poolt tehtud pilt veel
