Huvipärast küsin, et kas enne ostu ei käinud valikust läbi mõni vanem 911 Turbo, nt 993 või 964? Olles 996-te omanud (küll tavalist Carrerat), siis olgugi, et iseenesest sõita oli sellega üpris lõbus, kuid sellist õiget sidet sellega ei tekkinud. Uue 991-ga (samuti tavaline Carrera) on ka sõidetud, see oli selles suhtes veel hullem. Võibolla raske aru saada mida mõtlen, kuid ütleme nii, et Sinu esimese postituse Audi S1 pildil Walter Röhrli poolt öeldu tabab seda mõtet suht hästi, ehk teisisõnu auto, justnimelt siis sportauto peab olema natuke hirmus ja seda tuleb taltsutada, et seda nautida, kuid uuemad 911 Porsched (996, 997, 991) võivad olla nii võimsad ja kiired kui tahes, kuid kuna need on nii täiuslikud, siis paratamatult pole neil enam suuri mune, need on kuidagi igavad (mitte sõiduomaduste poolest), tehislikud, poliitiliselt liiga korrektsed. Olgu 997-el hobujõude kasvõi 1000, kuid isegi siis pole seda autot vaja karta, samas tehaseseades 964 Turbo on juba parajalt ettearvamatu tegelane, millesse tuleb aukartust äratavalt suhtuda

Ja vot see ongi see vahe, mis paneb südame kiiremini põksuma ja loob sideme autoga.
Aga natuke norimist ka

... kas sellele tobedal/silmariivaval naerusuud/

meenutaval mustal asjandusel (mille sarnased on muidu vist GT3/GT2 küljes) seal stange ja kapotti vahel on mingi funktsioon ka?