trummar kirjutas:
Gsi kirjutas:
Nagu näha olid ka tugevamad autoajakirjanikud kohal

. Ja nagu väga selgelt näha, on korraldajad võtnud tõsiselt minu soovitust(vaata:
viewtopic.php?f=4&t=11632&start=63) eelkõige osalejate(kindlasti ka Pärteli) jaoks lisaboonusena teha superfinaal. Loodan, et ka paljud piletiostjad olid tänulikud, et said näha kuidas 2-liitrise tänavasõidu Nissaniga on võimalik ainult võistlusrajale ehitatud kütuseõgijaid ja muidu superkiireid võita

. Tubli oled, Marko!
Kahju on, et pidin osalema teisel võistlusel ja ei saanud bracket'isse väärilist konkurentsi pakkuma tulla

. Aga võib-olla juba järgmisel etapil... Seda muidugi siis, kui jutt auhinnarahadest tõele vastab

.
Vastab vastab. Nii, et haapsalus oled nüüd kohal
Ja tänud õnnitluste eest ka.
Braketis sain eliminaatoris vastu kõige ebamgavamad vastased(Nõmm ja Hantson)aga seekord suutsin edestada neid.Finaali võit tuli soomlase üle kregelt, kuigi tegin ise ka väikse(suure)näpuka.2 käigu lõin mööda
Terve päev sai sõidetud aegasi täpselt ühte kanti. kuskil 12 sõitu sai tehtud ja kõik kõige kiirema ja aeglasema sõidu vahe oli 0.15 sekki...reaktsiooni ajad olid 0.10, 0.18, 0.20 ja ülejäänud kõik 0.0...millegagi

täitsa bracketi moodi
Superfinaalis oli aga täitsa õnnepäev

eimene ring soolo siis ülejäänud ringid sai sõidetud nii, et enne lõppu sai hoog maha lastud ja Rain Ojaveeri üle finaali võit tuli kindlalt, kuna Rain ise eksis, nagu eelpool juba kirjutati.
Marx@sihib eestikate tiitlit

Hõbe enam ei rahulda
