pokemon kirjutas:
Mina liiklen igasugustel kiirustel, vastavalt auto omadustele, enda sõiduoskusele ja rehvide pidamisele.
Mul enda autol MB E320 162kw automaat olid eelmine aasta ühe talve sõitnud ja 100% kõik naelad sees 195/65/15 Bridgestone naelad, mis sain autoga kaasa. Minu auto ainsaks elektrooniliseks kontrolliks on ABS ülejäänud kontrollid on enda mõistuses kinni. Oli päris tavaline, et ma kelgutasin nende naeltega mööda maanteed ringi, kuna auto võim käis lihtsalt nii palju nendest naeltest üle.
Samas võtsin vanematelt just selle sama eelpool mainitud 2008aastast 215/55/17 lamelliga Mazda 6'e, 2.0 108kw automaat, millega ma tundsin ennast hoopis kindlamalt ka siis, kui elektroonilised abilised välja olid lülitatud(va ABS).
Selleks talveks on mul lisaks MB'le Passat 3.2 V6 4motion koos uute Conti naeltega, mis sai võetud lihtsalt tänu sellele, et need sain odavamalt, kui lamellid.
Normaalselt liikudes ja mitte tõmmeldes on mõlemad üsnagi võrdsed rehvid, vahed tulevad sisse pidamise piiril sõites.
Rehvist endast hoopis olulisem on see, mida inimene suudab oma peaga mõelda ja kuidas reageerida antud olukorras. Minu tööautol ei olegi sellist asja nagu talverehv, ikka saab täiesti normaalselt ja ohutult sõidetud.
Eclipsele, GoodYear Ice Navi Zea. Suveti sõidetud pole, auto sõidab talvel ca 8-9k km.
Räägi parem seda kuidas djelton su ära luttis 1,6 kiivikuga.
Kas siis oli ka pidamine kehva
