niisiis, proovime uuesti,
enda viitsimatusest, panen yles Copy paste, vanadest vajalikest postitusetest
21.09.2008
, Sai jällegi soetatud endale Sierra.
Ostetud sai ta siitsamast foorumist kasutaja JaanusPoiss-i käest
Esimesed muljed on väga head
roostet väga minimaalselt
kere on sirge ja korralik sisu suht normaalne samuti
Mootor, tundub korralik, kuigi pööret andes tõmbab karpa täis ja auto sureb välja,
ja pükste tihend on läbi
Auto täpsemad andmed
1991.a
Ford sierra
Luukpära
Valget värvi
2.0 OHC 77kw
manuaalkast.
Lisadest:
katuseluuk:D
Praegused vead, mis vajavad kiiret lahendust
on Esiklaas, mis vajab vahetust
ja mootor vaja käima korralikult saada, ise kahtlustan et küünlajuhtmed või kyynlad
25.09.08
täna sain nii teada, et karpa tõmbab umbe kuna küünlad ja kyynlajuhtmed täitsa otsas.. no nii otsas kui otsas:D
samuti sai tegema hakatud eest iluvõre, et siis märk ära jne
ja pmst teisipäevaks aeg kinni, uue esiklaasi vahetusele..
26.09.08
vahetasin täna kõik kyynlad a juhtmed...auto sain käima, aga käib väga ebayhtlaselt ja jõudu pole.. paugub samuti.
ja peale 2-5min. käimist tõmbab väljalaske tulipunaseks kuni põhja alla välja...
ni siis. milles viga olla võib.
ise arvan et saab palju kytet peale?
oleks see loogiline ja teiseks kus see kruvi asub, kust saan maha-peale keerata kytte kättesaamist jne.
või milles veel võib asi olla?
küünlajuhtmed, 7korda edasi tagasi tõstetud-toimib
süüde on 8tiru peale keeratd jne:d kõik ok
28.09.08
täna sai pükste tihend ära vahetatud, homme vaja kollektori oma ära vahetada, siis mootor vaikne.
Aga.
välja kujunenud kaks teooriat miks mootor ei tööta.
Kuigi eile saime mootori täitsa korda, jõudu oli, ja pöördesse läks ilusti ja kõik toimis
Täna läks auto kohe kylmana poolest pöördest käima, kuid hakkas lonkama ja endiselt läheb kollektor tulikuumaks
seega
1. Teooria:klapivahed paigast, et pritsib üleliia kollektorisse, kus siis põleb ära ja ei käi korralilkult
2. Teooria: karpa düüsid umbes, mis tähendaks karpa vahetust, kuna düüse eraldi vahetada ei saa, aga
kuidas on võimalik, et eelmine omanik vahetas ära 2 karpat a mõne aja pärast juhtus jälle sama asi, tundub, et asi ei ole ju karpas siis..
16. 11.08:D
niisiis.. lõppude lõpuks suutsin leida vaba aega sierraga tegelemaks-
sai siis lõpuks esiklaas ära vahetatud..(autospetsialist)1300.-
summuti saab ka kohe alla...siis saab mootorikallale.
aga kas see on kõikkidel või mitte. viimase väljalaske ava tihend on teistsuguse kujuga..
ehk siis ostsin ma 4 yhesugust(kuna enam ju tervet tihendit ei myyda

) ja siis saingi õppetunni, et viimane on erinev... aga noh. varsti tagasi garaasi ja hakkab pihta.. see kuu tahaks ikka sõitma juba saada ja esimesed ringid ka selle autoga teha:D
25.11.08
sai autoga tegeletud .. sumps all korralikult. aga..
aga mootor ei käi korralikult. ilmselt bensupump. et benssu karpasse valda siis korra töötab.. või muud midagi...
ja ka kristjan ytles, et segu lahja ja ei saa peale. et uut pumpa vaja..
29.01.09:D
ega midagi erilist ei ole muutunud...
kuid, sai siis karpa lahti võetud. vahetatud kõik tihendid ja u. 2 purki cleanerit selle kõige puhastamise ja korrastamise peale kulutatud.
sai ka termostaat maha võetud, et kuna ta ei töödanud ja autol läks temp kõrgeks..niisiis, nyydseks sai siis tehtud need asjad ja täna auto kokku ja proovima.
Tee mis tahad ei tööta. Esimene asi. termostaat laseb läbi, ehk siis 200kraadi kannatav liim, ei töödanud ilma tihendita. teine asi. süüde vast vale. ei käinud absull korralikult.
aga kõige toredam oli see,et ei saanud syydet näppida ka kuna, termostaadist tulev tosool lendas jagaja peale ja kaas sai märjaks, mis siis omakorda andis kätele mõnusa suraka. aga auto juba 5min. käind ja ohh yllatust. kolle läheb jälle punaseks. palju õnne.. Kuna aeg hiline siis uksed kinni ja koju...
homme veel viimased katsed, enne mootori täiesti lahti kiskumist. ehk siis plaan termostaadile tihend sebida ja kinni panna, seejärel süüde proovida paika panna ja sumps pükstest lahti lasta, et äkki ikkagi on midagi summutis, mis takistab välja laskmist õhul
KÜSIMUS:
KAS termostaadi tihendit myyakse ka eraldi? või ainult termostaadiga koos?
vot nii õnnelik olen mina,,,
vahepeal sai siis veel
ära tehtud muid asju näiteks
mõõdetud bensupumba tootlikus
1. katse: 162L/tunnis
2.katse: 144L tunnis
3. katse: 153L tunnis
JPM.










praegune seis


nii me teda pukseerime õhtuti:D sierra after sierra

vot nii.D:
aga praegu jälle kätte võetud see asi. ja
kui muud üle jää tuleb mootori vahetus ette võtta
edaspidised plaanid peale käima saamise on auto võimalikult korda saada. igasugune rooste eemaldus. värvimine jne. siis vaatab edasi, kuhu tuuled viivad.