Tervist
Tekkis mõni päev tagasi siis selline aparaat ja mõtlesin, et teeks ka ühe päeviku taolise asja sellele.
1.4 55kW bensiin, tumelilla metallik. Masinat on enamasti garaašis hoitud (kui ma ei eksi, siis majaga ühendatud soojas garaašis). Rooste on praktiliselt olematu, koopa ääred on õrnalt krobelised, juhiukse alumine nurk ja tagumise kojamehe 'liigendi' ümbrus. Salong on väga korralik ja suitsuvaba ja nii see ka jääb. Saades olid all 13" plekkidel talverehvid originaal kilpidega, suverehvid plekkidel saan lähipäevil kätte. Kõrval on olemas ka teine/eelmine Escort ('98 luukpära diisel), seal 14" valuvelgedega talverehvid ja 13" plekkidel suverehvid. Sealt tõstan talverehvid velgedega üle lähiajal.
Vead:
Ebastabiilsed pöörded kohapeal. Külmalt käima pannes hüppab 1600 peale, siis vaikselt langeb aja möödudes, aga alla 1500 ei lähe. Kui gaasiga mängida siis vahest kukub 600 juurde ja hakkab seal 600 ja 800 vahel kõikuma. Kahtlustan ise õhulugejat. On kellegil kogemusi sellise probleemiga? Proovin lähiajal õhulugeja lahti ühendada ja siis vaadata mis toimub. Kuuldavasti läheb aju siis avariireziimi, kütusekulu lakke ja probleem peaks kaduma (kui tegemist õhulugeja veaga).
Vee temperatuuri andur jamab või on termostaat kinni. Igapäevasel 60km sõidul tööle ei tõuse temperatuur kordagi isegi [NORMAL] alasse (katab umbes 80% terve näidiku alast). Sooja hakkab puhuma umbes peale 3-5km sõitu (sinna ette veel umbes 3-5 minutit kohapeal soojenemist).
Airbagi tuli vilgub, mäletamist mööda 4 korda seega lihtne lahendada. Viga peitub inimeste sõnul peaaegu alati eesmise uksepaku sees olevas pistikus mis ei anna ühendust vms. Aitab lahtiühendamine ja klemmide puhastamine.
Suunatule kang vigane, parktulede lülitiaste on untsu läinud ja eelmine omanik ehitas parktuled eraldi lüliti alla. Ei ole eriti häiriv osa, aga plaanin selle korda teha. Ajutised täistuled rakenduvad enne lüliti teise astmesse minekut. Kui tahapoole lükkan, ehk jäädavalt peale ning siis näppudega lihtsalt tagasi lükkan, vahest lööb kohe uuesti täistuled peale. Aitab terve käega kangi vaikselt tagasi tõmbamine. Nende kangide element maksab mäletamist mööda umbes 80€. Proovin odavamalt läbi ajada, ehk annab ikkagi parandada.
Mõned pisemad iluvead ja naljakad isearetised mille teen korralikult ise üle.
Plaanid:
Toonklaas tagumistele ustele ja sealt kõik tahapoole. Toonile lisaks veel tuuleklaasile ülesse toonitud riba. Oli idee ise teha, aga kahtlen veidi oma töökvaliteedis, sest pole ennem teinud. Ja paratamatult pean siis plekki loopima mingile firmale.
Ette uste sisse 165mm kõlariadapterid ja komponent kõlarid. Tagumisi kõlareid pole sellel mudelil üldse, seega peab ise juhtmed vedama ja MDFist pisikese plaadi taha tegema, sinna samuti komponent kõlarid. Vanast autost tõstan ümber 12" pumba koos võimuga.
Ette jalgadevalgustus mis rakendub koos laelambiga. Taha luugi sisse valgustus mis rakendub koos pagasiruumi valgustusega luugi avamisel, näitab auto taha valgust pimedal ajal. Salongis kõik valgustus läheb LED pirnidele üle. Laelambi sisse läheb LED tabloo koos 6x1W LEDiga (3500k). Pagasiruumi valgustuse sokli vaatan üle ja siis otsustan.
Esialgu kiirelt telefoniga tehtud pildid. Mingiaeg hiljem teen Canon 600D peal mõned ilusamad.

