ViktorT kirjutas:
Kui madalat bassi otsid, siis kõige suuremat tähtsust omab kasti häälestus !
Ei loe autost suurt palju, nagu eesti kastimeistrid üritavad teile pähe määrida, bass ei teki autole vastavalt resonants sagedusele .. jah SPL tulemus sõltub sellest, aga ... mu panda max reso jääb sinna 70hz kanti SPL võistlusel burpides, aga kas seda saab bassiks nimetada ? ? ? EI !
Kasti kuju aga loeb palju, ehk siis kuhu poole subbarid ja port suunatud on ! Estate/avant tüüpi autodes on eelistatuim ja tõestatud parim suund just taha ...
Viktor. Äkki aitab ükskord juba sellest lahmimisest. Sa ei ole senini aru saanud, kuidas enamus "eesti kastimeistreid" auto sageduskarakteristikut arvestavad. Seda on sulle miljon korda seletatud, aga aru sa endiselt ei ole saanud.
Kõik mida sina ei mõista ei ole vale. Igasse jumala teemasse kirjutad sa mittemidagiütlevat ümmargust juttu, mis enamasti tekitab rohkem segadust, kui kellelegi kasulik on.
Vaba aega sul paistab olevat - võta koosta mingi netileht, kuhu pane oma tarkused kõik tasuta kirja. Õpeta Eesti inimesi kaste arvutama, SPL masinaid ehitama jne. Anna oma panus Eesti audio arendamisse välismaalt kogutud tarkustega. Tee midagi
reaalset Eesti audio arendamiseks, mitte ära hala igas jumala postituses iga jumala inimese ja tegevuse kohta, millest sina aru ei saa.
To kj: Juhul, kui kast oli kuskil firmas ehitatud ja arvutatud, oli bandpassi inverteriks arvutatud ka see sama kõrgendus, mis aknalauale toodud oli. St. Antud kasti "õige" inverteri mõõt ongi juba kastis olemasolev inverter + see sama kõrgendus, mis aknalauale ulatus ja täpselt sama läbimõõdu ja pikkusega peaksid sa selle ka oma autosse panema.