Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 12:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 14:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2005 21:56
Postitusi: 143
Asukoht: tallinnast 30km eemal
Tervist, plaan on hakata mõtlema uue auto ostu peale sedapuhku tutika rahvaauto kohapealt. Silmas on Golf hetkel. Aga ma vaatan, et neile pakutakse 1,2 TSI 66kw ja siis veel 1,4 liitrist versiooni. Kas oskab keegi ka oma kogemusest rääkida kuidas sellise mootoriga sõita on? Kas on pöörded pidevalt laes, et turps taga oleks või on ta miskist asendist jõuetu? Kas on ka selline võimalus, et see mootor on tehases suht võimsuspiirini aetud ja mootor vajab väga kiiresti kap remonti või kaua selline mootor üldse kesta võiks? Sai küll segane tekst võibolla ja palju küsimusi ning tean isegi, et ilmselt oleks õigem suuremaid mootoreid vaadata aga küsimus tekkiski sellest, et miskitpärast autotootjad lähevad järjest rohkem väikeste mootorite poole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 14:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Ma valiks 1,4 antud valikutest,kui öko plaanis ei ole.

Tehas arvestab ikkagi vähemalt 300-500k mootori kestusega, ma eeldaks...
ja neil autodel turbo ikka suht koguaeg järel eeldaks :P

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 14:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2005 21:56
Postitusi: 143
Asukoht: tallinnast 30km eemal
ise kalduks ka pigem 1,4 poole. see pool liitrit kuni liiter kütust siia sinna..heameelega võtaks isegi suurema mootori aga nende valik lõpebki 1.4jaga. GTI jääb liiga kalliks juba ja diislil ei näe pointi kuna suht palju lühikesi otsasi linnas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 14:40 

Liitunud: 23.03.2011 22:30
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn
see, et suurem mootor parem võiks olla, on väga iganenud info. Meil peres 1,4 TSI Tiguan ning sellel on jõudu nii möödasõitudeks maanteel kui ka madalatel pööretel. Juba 1500 pöörde pealt on kogu jõud olemas ning seda jätkub ühtlaselt üles otsa välja. sellist "lauaga selga" hetke ei tekigi - moment on ühtlane kogu pööretevahemikus.

_________________
instagram @accelerista
Facebook @accelerista
www.accelerista.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 14:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
No nendest kahest suurem on ikka parem.
Naisel mul R4 1,5liitrine ,vabalthingav ,kah mingi 88kw...

aga ega ta tegelt edasi väga ei käi maanteel ja muidugi ega mingi super öko ka ei ole (mitsu lancer). Keskmine on vist 7

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 14:54 

Liitunud: 23.03.2011 22:30
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn
Inferno kirjutas:
No nendest kahest suurem on ikka parem.
Naisel mul R4 1,5liitrine ,vabalthingav ,kah mingi 88kw...

aga ega ta tegelt edasi väga ei käi maanteel ja muidugi ega mingi super öko ka ei ole (mitsu lancer). Keskmine on vist 7


sorri, ma mõtlesingi üldiselt "väikesed turbomootorid" vs suuremad vabalthingavad. Ma pean tunnistama, et 1,4 TSI tiguan on märgatavalt kiirem kui 2.0 vabalthingav mondeo, kulutades samas vähem kütust. Tiguani kulu maanteel ca 6,5 kanti, linnas tänu start-stopile püsinud umbes 8 kandis.

_________________
instagram @accelerista
Facebook @accelerista
www.accelerista.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 15:50 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2005 12:47
Postitusi: 3594
Asukoht: Tartu
Kui rahakott kannatab, siis võta ikka 1,4 TSI. Meil oli töö juures ühel tüübil 1,2TSI Octavia Combi ja no see vaeseke ei liikunud küll edasi. See-eest sai ta aga suht väikese läbisõidu juures turbot vahetada (õnneks küll garantiikorras).

1,4TSI on meil vist 10tk, Golf VI Variandid. Sõidavad ilusasti, suht ökonoomselt, mõned veavad paatigi probleemideta.

Ja kunagi tegin proovisõitu eelmise kerega Passat Variandiga, millel see 1,4TSI mootor küljes oli. Ma ei saanud ausalt öeldes arugi, et mootor nii väike (eks kogemust kah eriti selle autoga siis ei olnud).

_________________
2018.Datsun masuudipress CVT. 1988.Turist, manuaal. 3 punnvõrri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 17:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.04.2005 21:56
Postitusi: 143
Asukoht: tallinnast 30km eemal
Aitähh kõigile informatsiooni eest :) ma jah siiani suhteliselt mahukate mootoritega masinatega sõitnud ja olen remontidest eemal püsinud (v.a. rullikud ja rihmad ehk pigem regulaarne hooldus). Et turbotega kogemus puudub siis pöördusingi targemate poole.Tutikal autol see jah hea,et garantii on. Üks võhiklik küsimus veel, et millest turbo eluiga sõltub (sellessuhtes, et kas omanik saab ise ka midagi ära teha, et kauem kestaks )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 17:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 19:47
Postitusi: 436
Asukoht: Pagulaskeskus
See teema võiks siia alles jääda,panen ka märgi maha ja 100tkm läbimisel kuulaks heameelega kogemusi :D rohkem need mootorid väga kesta ei taha.

_________________
Värske puu/juurvilja ost,müük ja vahetus,hinnad soodsad ja kaup alati värske.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 18:07 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
prostuff kirjutas:
Üks võhiklik küsimus veel, et millest turbo eluiga sõltub (sellessuhtes, et kas omanik saab ise ka midagi ära teha, et kauem kestaks )

Hoolsalt õli vahetada. Vanematel autodel soovitati tühikäigul, enne süüte välja keeramist, lasta veidi tiksuda, aga uue autoga seda teha ei saa, sest neil see start-stop süsteem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 18:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.06.2008 23:48
Postitusi: 475
Mina jällegi ei soovita. Tööautoks 1.2TSI golf. Pidevad probleemid mootoripoolel. Ls miski 70 tuhat. Põhilised probleemid on olnud turbo-ga seonduvad, seni veel läinud garantii alla. Turbo on 1x vahetatud . Loomulikult saab auto tavakasutajast rohkem vatti, sõidavad erinevad inimesed ja palju lühikesi külmi otsi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 19:47
Postitusi: 436
Asukoht: Pagulaskeskus
Neis uuemates vag-ides on sama müstiliselt sitt nukaajam nagu bemmidelgi(uuematel 07-->)

Terve googel on täis muresi ja laialikäinud mootoreid,soomes skoda juba loobus garantiist mingis osas neile.

_________________
Värske puu/juurvilja ost,müük ja vahetus,hinnad soodsad ja kaup alati värske.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 19:01 

Liitunud: 20.11.2013 12:08
Postitusi: 26
Kurbusega peab tõdema, et VW on tänapäeval väga hullult lagunevad autod ja vastupidavus testides ühed viimased.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 19:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 19:47
Postitusi: 436
Asukoht: Pagulaskeskus
Võlusõna google jaoks ja kaob igasugune isu selle 1,2 ja 1,4 järgi

tsi timing chain issue

_________________
Värske puu/juurvilja ost,müük ja vahetus,hinnad soodsad ja kaup alati värske.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Väiksed mootorid turboga?
PostitusPostitatud: 20.11.2013 20:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2007 20:11
Postitusi: 24
Asukoht: Tallinn
Naised saunas rääkisid, et Golf 6 generatsiooni 1.2 ja 1.4 TSI mootorite tehasest kavandatud eluiga olevat seal 300k juures.

Golf 7 peal olevate uue generatsiooni mootorite kohta ei oskagi kosta, küllap midagi muutunud ei ole. Selle peal isegi lahjendatud 1.4 TSI oma 90kW-ga (tavaliselt 103kW) sai saksa kiirteedel hästi hakkama.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7