Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 10.11.2024 22:42

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 13.11.2013 10:44 

Liitunud: 08.04.2003 21:43
Postitusi: 2117
tarmo120 kirjutas:
Saajetsplj2t kirjutas:
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/autokeemia-lisandid-remontained-tehnilised-aerosoolid/turbo-cleaner-spray-puhastusaine-valvoline

sai see siis ostetud, töötas väga hästi, kuid jah, egris asi ikkagi ei olnud , auto ei liikunud ja pöörded üle 3k ei läinud, kuid siis sai õhukululugeja sellesama jamaga puhtaks lastud ja oppa jõud tagasi, ns nuss*sin ~3h , egri puhastamisega, kuid vähemalt sai puhtaks :P


Kas kasutasid spetsiaalset puhastusainet või lasid brake cleaneriga?


Tsiteerid oma küsimusele vastuse ju.


Dpf ei hakka igakord puhastama, kui maanteel sõidad. Lihtsam on lasta autol see ise kohapeal ära teha.


Sinine toss turbota mootorist on perses pihustiotsad.

Mismoodi saavad pihustid külmalt suitseda üldse?

Bensiin puhastab samamoodi nagu brake cleaner.

Ultraheli ei puhasta üksi midagi, keemia teeb suurema töö.

_________________
http://www.k1.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 13.11.2013 15:14 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Tegelane5 kirjutas:
plekkvelg kirjutas:
Pole diisliga varem kokkupuudet olnud, aga nüüd sattus kätte üks isend, millel mõned probleemid:

Külma mootoriga suitseb ca 2 minutit siniselt, peale seda kõik OK.
Samuti pole külma mootoriga tühikäiku.

Millest alustada ja mis võivad vead olla?
Sooja mootoriga toimetab väga kenasti.

Tegemist Peugeot 1,9 51kw diisliga.

Tänud!

Mismõttes pole tühikäiku? Lonkab? Kui lonkab külmalt siis üks eelsüüte küünal läbi. (Tollel 1,9l pole ei turbot ega õhulugejat.)

Eelsüüteküünal nüüd küll seda ei põhjusta. Eelsüüte puudumisel vb mõni hetk pole ühte silindrit taga, aga mitte 2 minutit.

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 13.11.2013 18:36 

Liitunud: 27.10.2008 19:26
Postitusi: 339
Asukoht: Eesti
Külmalt veidi nagu lonkab ja ei tööta päris ühtlaselt. Ühtlaselt hakkab mootor tööle peale ca. 3 kilomeetrist sõitu praeguste ilmadega.
Kuhu sellise vana käkiga oleks mõistlik pöörduda süüte, eelsüüteküünalde, pihustite kontrolliks?




Ragnar74 kirjutas:
Tegelane5 kirjutas:
plekkvelg kirjutas:
Pole diisliga varem kokkupuudet olnud, aga nüüd sattus kätte üks isend, millel mõned probleemid:

Külma mootoriga suitseb ca 2 minutit siniselt, peale seda kõik OK.
Samuti pole külma mootoriga tühikäiku.

Millest alustada ja mis võivad vead olla?
Sooja mootoriga toimetab väga kenasti.

Tegemist Peugeot 1,9 51kw diisliga.

Tänud!

Mismõttes pole tühikäiku? Lonkab? Kui lonkab külmalt siis üks eelsüüte küünal läbi. (Tollel 1,9l pole ei turbot ega õhulugejat.)

Eelsüüteküünal nüüd küll seda ei põhjusta. Eelsüüte puudumisel vb mõni hetk pole ühte silindrit taga, aga mitte 2 minutit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 16.11.2013 10:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 19:47
Postitusi: 436
Asukoht: Pagulaskeskus
Pihusti kuseb arvatavasti

_________________
Värske puu/juurvilja ost,müük ja vahetus,hinnad soodsad ja kaup alati värske.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 20.11.2013 02:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6898
Asukoht: Jüri
Hitleri kättemaks, ehk C5 V6 disla tiptronic ei võta starterit järgi üldse, kas immo plokib tal starterit ? Või on mingi tüüpviga, mida kohe vaadata ? Kuidas ligi saab starterile ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 20.11.2013 10:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
kj kirjutas:
Hitleri kättemaks, ehk C5 V6 disla tiptronic ei võta starterit järgi üldse, kas immo plokib tal starterit ? Või on mingi tüüpviga, mida kohe vaadata ? Kuidas ligi saab starterile ?

Ei blokeeri ükski VAGi tehaseimmo starterit. Laseb auto käima ja suretab 2 sekundi pärast välja. Küll aga blokeerib starterit käigukasti asend. Proovi ka Neutrali pealt. Starter on kõrvalistuja pool all nurgas, küljed vastamisi genekaga. Tark oleks veakoodid ära lugeda, äkki on mingi käigukasti anduri viga sees. Lisaks võib muidugi mingi lisasigna/immo olla, see võib juba mida iganes teha.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 20.11.2013 20:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2005 21:43
Postitusi: 160
Asukoht: tartu
plekkvelg kirjutas:
Külmalt veidi nagu lonkab ja ei tööta päris ühtlaselt. Ühtlaselt hakkab mootor tööle peale ca. 3 kilomeetrist sõitu praeguste ilmadega.
Kuhu sellise vana käkiga oleks mõistlik pöörduda süüte, eelsüüteküünalde, pihustite kontrolliks?




Ragnar74 kirjutas:
Tegelane5 kirjutas:
plekkvelg kirjutas:
Pole diisliga varem kokkupuudet olnud, aga nüüd sattus kätte üks isend, millel mõned probleemid:

Külma mootoriga suitseb ca 2 minutit siniselt, peale seda kõik OK.
Samuti pole külma mootoriga tühikäiku.

Millest alustada ja mis võivad vead olla?
Sooja mootoriga toimetab väga kenasti.

Tegemist Peugeot 1,9 51kw diisliga.

Tänud!

Mismõttes pole tühikäiku? Lonkab? Kui lonkab külmalt siis üks eelsüüte küünal läbi. (Tollel 1,9l pole ei turbot ega õhulugejat.)

Eelsüüteküünal nüüd küll seda ei põhjusta. Eelsüüte puudumisel vb mõni hetk pole ühte silindrit taga, aga mitte 2 minutit.

kui eelsüüte küünal on läbi, siis suitseb väga edukalt ja lonkab, kuna ühes silindris ei hakka diisel plahvatama. erit hästi on seda näha talviti. kui eelsüüte küünlale voolu juhtmega pihta korraks paned siis katkise spiraaliga küünal sädet ei tee, kuid sedasi ei näe sa ära kas ta on kehvake või korras. kui pole ammu vahetanud siis 4 euri tk vast ei tapa ja võid profülaktikaks ära vahetada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 20.11.2013 20:38 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Tahad öelda, et praeguse ilmaga, ei võta mootor ühte silindrit kahe minuti jooksul järgi?

See mootor on paras vanarauda siis viia :D

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 20.11.2013 20:43 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
Ragnar74 kirjutas:
Tahad öelda, et praeguse ilmaga, ei võta mootor ühte silindrit kahe minuti jooksul järgi?

See mootor on paras vanarauda siis viia :D

Arvan sama. Ja olen kindel, et pihusti või paar "kusevad".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 20.11.2013 20:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 19:47
Postitusi: 436
Asukoht: Pagulaskeskus
Prantslaste mootorid ei käivitu isegi mitte suvel kui eelsyyterelee ntx läbi on,rääkides siis vanemtest berlinksidest 2002 jne... aga siis oleks lihtsalt üliropp seda käima kedrata.

Ma pakun ikkagi pihusti viga,mul mersul ka 3 kyynalt aint toimetab ja paari sekundiga võtab teised kaks silindrit ka järgi,korraks lonkab algul.

_________________
Värske puu/juurvilja ost,müük ja vahetus,hinnad soodsad ja kaup alati värske.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 20.11.2013 20:50 

Liitunud: 10.01.2009 20:39
Postitusi: 2333
Ma mõtlengi seda, et tõesti - starterist käivitades ei pruugi mootor käima lihtsalt minna ilma eelsüüteta. Aga et ta praeguste ilmade juures ei võtaks ühte silindrit kaks minutit järgi, siis on mootor katki :D

_________________
BMW diagnostika 10€ (Ka E34/E32/E36), võimalus kohale tulla kokkuleppel. Seadmeks esinduse GT1.
Laua/Sülearvutite remont ja hooldus. GPS/Navi kaardi ning softi uuendused soodsalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 22.11.2013 11:13 

Liitunud: 27.10.2008 19:26
Postitusi: 339
Asukoht: Eesti
Vahetan eelsüüteküünlad ära ja vaatan, kas asi muutub või ei.
Kui ei muutu, siis järgmiseks pihustite kontroll? Kuhu soovitate minna?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 22.11.2013 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
kj kirjutas:
Hitleri kättemaks, ehk C5 V6 disla tiptronic ei võta starterit järgi üldse, kas immo plokib tal starterit ? Või on mingi tüüpviga, mida kohe vaadata ? Kuidas ligi saab starterile ?

Vaatad seda 1k€ a6? Ilmselt on midagi päris peeti lastud ja siis üritavad seda starteri veaga peita.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 26.11.2013 14:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
plekkvelg kirjutas:
Vahetan eelsüüteküünlad ära ja vaatan, kas asi muutub või ei.
Kui ei muutu, siis järgmiseks pihustite kontroll? Kuhu soovitate minna?

Suvaline diislikeskus, tehniliselt tasemelt on see xud9 nagu e28 524D või 1,6 VAG 40kw.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Diislimeestele
PostitusPostitatud: 11.12.2013 20:01 

Liitunud: 24.04.2007 11:55
Postitusi: 28
Siim kirjutas:
Prantslaste mootorid ei käivitu isegi mitte suvel kui eelsyyterelee ntx läbi on,rääkides siis vanemtest berlinksidest 2002 jne... aga siis oleks lihtsalt üliropp seda käima kedrata.

Ma pakun ikkagi pihusti viga,mul mersul ka 3 kyynalt aint toimetab ja paari sekundiga võtab teised kaks silindrit ka järgi,korraks lonkab algul.


2002a 2,0HDi 80kw käivitus ilma küünaldeta -14 kraadiga. Küll raskelt aga siiski käivitus. Vanad VAGid on need, mil tuleb sõltuvalt ilmast/temperatuurist küünlaid kärsatada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 400 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7