No mis asja? Ikka liigub? No ilmselget!
Terve suvi on möödas (Bolerotel) ja päris mitu-mitu tuhat kilti ka.
Sõidad endiselt ema KIA'ga? Aga mis tunne oleks, kui vajutaks neliveolisel v8'l (220kw) lapi põhja?
Vat, ma tean korduvalt, mis fiiling on Ülemiste-vanakase jämesoones (=tunnelis) lasta aknad lahti ja tõmmata V8 7K RPM'ni.
Hea küll, mõni viga ikka nii vanal isendil on (lisaks tankla arvetele).
Nimelt roolilatt läheb lähiajal vahetusse. Keegi on kunagi pannud 'igava' tavalise lati, aga servo on riiulis ootamas. Loodan, et pöörderaadius või vähemalt kiirus muutub, kuna eelmine talv näitas, et ilgelt kiired käed pidid olema slaalomis.
Niisama ringe lasta lumel tekib peale 10sekki igavus, kuna ca 60-90 kraadise nurga all on lihtsalt liiga stabiiline.
Muus osas on ainus muutus võrreldes originaaliga ees S4 (314mm kettad) püstakud ja ca kevadel pandud tutikas stock amortide ring. Originaalis on sel isendil taga hüdra amordid (raskuse põhiselt regullib). Pean tõdema, et tutikad Sachsid on ikka liiga pehmed... aga eks varsti tuleb taga enivei originaalsus taastada ja siis teine d'ela.
Ette tuleb veits kõvem amort lükata.
Aaa.. suutsin jahtusradika garaaži sõites väga kerge kõksuga leemendama ajada. Mitte palju, aga keskelt läbi immitseb plastikvannist nädalas (3-400km) 4L läbi. Uus radikas on B-osana 250+ € ja A-osana 600+ €. Seega hetkel veel otsin mõnusamaid pakkumisi.
Ja noh, kõik osad, mis on vajanud vahetust (puksidest igasugu pudinateni) on viimase 2a jooksul ainult A-osad saanud või miinimum sama väärilised, mis esinduses.
Ning kui keegi tahab mind närvi ajada, siis seni parim lause on autot sisse andes kuulda tööde vastuvõtjalt "see nii vana auto, pole mõtet uusi ja kalleid osasid paigaldada".
Minge pekki mehed, kui 2013 aasta hyundai ainult unistab samaväärsest varustusest...
Aaa... kas kujunes kõvatamiseks? No, tule tõmba kott pähe

(Ärgitades klassikat ja visates sütt vanaema pannkoogi ahjule)