- Roolilatt ei ole ole nõrkus.
- Tagapidureid ei pea 2x aastas puhastama ja määrima.
Kui paned ringi suure veljega ja olematu teega, ning seda rumalatel kiirustel siis on roolilatt suure tule all nii kui nii.
Pidurid meie soola/sodi sees on tähelepanu väärt, kuid asi ei ole nii hull.
Autost.
Automaat + 2,5 v6 on väga väljapeetud kombinatsioon. keskmine kütusekulu, 50/50 8,5 100le
Kui vana is200 oli pigem sportautolikum asi, siis see on nagu luksusauto. Saad väga soliidselt kulgeda, aga kui jõudu vaja siis saad seda igast asendist sujuvalt "hästi". Vahet pole kus sõidad, igalpool hea. Autol väga väike pöörderaadius, seega linnas mõnus. Maanteel samas piisavalt kiire ja täpne.
Mõnda planku manuaali tekstiilsisuga ja ilma ekraanita ma väga lexuseliseks ei peaks

Mida rohkem lisasi, seda parema elamuse sa sellest autost saad.(soovitav: Mark levinson ja navi, vent ja mäludega istmed, kurvituled, luuk jne
Nagu ikka, mida hoolsama omaniku käest auto saad, seda parem. (Too euroopast, kes otsib see leiab

Olen võrrelnud sõbra diislit ja enda 250 bensukat, automaati. - Mõlema masina omanikud olid lõpus ühel meelel, et "need on 2 täiesti erinevat autot"