Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 07:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 69 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 23.11.2013 01:50 

Liitunud: 21.12.2012 20:18
Postitusi: 267
518i on luugilt puudu


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 23.11.2013 10:25 

Liitunud: 12.11.2013 20:41
Postitusi: 44
518 embleemi pole mul lihtsalt võtta parasjagu, muidu oli küll selline mõte :o
Mis mootori raskusesse puutub siis m20.nest ja m50nest ta ei ole oluliselt raskem kuna see aluplokkiga, ning ei ole täheldanud et see nina nii raske oleks, et hakkaks tekkima alajuhitavus kuna gaasiga saab päris kergelt ülejuhitavaks muuta :o
Suundasi tiibadelt ei hakka eemaldama , vb siis kui kunagi värvimiseks läheb! Aga välimuselt tahaks säilitada selle originaalsuse ja tavalisuse, et jääks inimestele üllatusmoment :twisted:
Ainukesed asjad mis tulevikus reetma jäävad välimuselton sumpa, ja pidurid ees ning loomulikult need märgid 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 23.11.2013 11:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 14:45
Postitusi: 1619
Asukoht: PTLN
rallyiff kirjutas:
Ainukesed asjad mis tulevikus reetma jäävad välimuselton sumpa, ja pidurid ees ning loomulikult need märgid 8)


summutite järgi on iga teine reisser 600+hp autoga
ja märkide järgi on eestis rohkem M3esi kui saksamaal eales toodetud...
nii. et see pole ka väga hullu.. muusosas ideaalne sleeper.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 23.11.2013 12:47 

Liitunud: 12.11.2013 20:41
Postitusi: 44
spamBOT kirjutas:
518i on luugilt puudu


Ja muide mul seda i tähte seal ei peakski olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 24.11.2013 19:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 18:18
Postitusi: 881
Asukoht: Tallinn
Kuigi mulle E28 pole kunagi meeldinud, tuleb tunnistada, et see on küll vägev aparaat - just tehnika pärast. Eriti meeldib see V8 seal kapoti all, ootaks ka ära selle salongi pildi :). Tööd on tublisti tehtud ja igal juhul edu edaspidiseks !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 10.12.2013 18:55 

Liitunud: 12.11.2013 20:41
Postitusi: 44
Jõuluvana võttis mu rahakotist nati eurosi ja tõi uued lelud mulle :D nv saab hakata esipidureid installima 8)

Pilt

Ise olen väga rahul, sobivad täpselt nii nagu mule meeldib!

Nüüd seda pilti vaadates peab vist mingi aeg esiosa madalamaks laskma või taguosa kõrgemaks tõstma :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 10.12.2013 20:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 31.05.2004 14:39
Postitusi: 690
taguots kõrgemaks...madaldada pole vaja.

_________________
google sakib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 10.12.2013 20:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.01.2013 11:55
Postitusi: 48
nonii, mis ma siis leidsin siit :D

mina olen siis see, kes selle kuulutuse üles pani, auto oli mu naabri oma, kes ennast üles poos ning peale seda tulid soomest lapsed Eestisse, ütlesid et nädalal lõpuni on seal, kui selle ajaga autot maha ei oleks müüdud oleks tõesõna emeksisse läinud. Endale sellelajal see auto midagi ei sümboliseerinud, et oleks võinud ära osta, kuid nüüd kahetsen, väga kahetsen, et ise ära ei ostnud. Kas gaasiseade hakkas tööle vana mootori peal? Üks huvitab fakt veel, kui sa oleks päev varem selle ära ostnud, oleks sa leidnud tagaistme alt paki 50-euroseid :D vanamees oli igale poole raha peitnud enne minekut ning juhuslikult vaadati sinna istme alla päev enne sinu ostmist..

Edu masinaga, väga viisakas!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 10.12.2013 20:31 

Liitunud: 12.11.2013 20:41
Postitusi: 44
Ei see gaasiseade ei hakanudki tööle, müüsin selle koos mootoriga maha, ja ma tulin sellele autole järgi sama päev kui kuulutus üles tuli nii et ei olnud võimalik päev varem osta, kuigi see oleks mu tuju vägagi heaks teinud!! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 14.12.2013 13:04 

Liitunud: 12.11.2013 20:41
Postitusi: 44
No nii!! Esipidurid installitud ja tulemusega rahul! Eriline jutumees ma ei ole seega panen mõned pildid!



Paksuse vahe on päris suur ikka :D
Pilt
ja suuruse vahe on ka arvestatav

Pilt
Velgede sisse mahuvad täpselt ära 8)
Pilt
Ja lubatud pilt käigukastist, eriti hästi ei tulnud pildistamine välja aga annab aimu mis on tehtud!
Pilt
Igapäeva liikurist ka 1 pilt peale pesu!!
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 14.12.2013 14:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:00
Postitusi: 676
Asukoht: tln
Supporti kinnituskronsat on küll "risky business" keevitada. Adapterid tehakse tavaliselt selleks.

_________________
30/36


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 27.12.2013 14:16 

Liitunud: 12.11.2013 20:41
Postitusi: 44
Tere taas!
Kuna pühad pikad ja tööl ei pea praegu käima siis tegin oma masina pm tuttuueks!! :D
Nimelt otsustas ükspäev spidomeeter töölepingu lõpetada, on ennemgi nii teinud kuid väike müks vastu armatuuri ja on siiani uuesti tööle hakanud. Seekord oli siis nii et löö või armatuur kapoti alla välja aga tööle ei hakanud. Kuna armatuuri müksamine siiani oli aidanud siis aimasin, et viga ilmselt on blokis sees, seega sai see maha võetud ja laiali lammutatud. Trükkplaadid olid iseenesest väga ilusad, ei olnud ära korrodeerunud ega midagi. Küll aga leidsin nii mõnegi külmjoote erinevatest kohtadest, kui need olid üle joodetud siis algas auto uuendamine :wink: Nimelt siis arvasin et oleks hea mõte odomeeter nulli ajada, natuke nikerdamist oli, et see ära teha nii, et kõik terveks ka jääks aga tehtud see sai.
Pilt
Praegu on siis vaatepilt selline :D

Lisaks sellele, et spido isegi tööle ka hakkas, hakkasid tööle ka service tuled, algul põlesid kõik punased ja kirjad mis võimalik kuid peale kiiret traadijupiga jebimist kustusid need kõik ära ja enne käivitamist põlevad nüüd ilusti rohelised tuled nagu peab. See oli päris meeldiv bonus selle töö juures, Kohe näha, et aint 4km sõitnud masin :D

Praeguseks kõik!!
Ilusat pühade lõppu ja tulevat aastavahetust!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 28.12.2013 02:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.06.2013 18:43
Postitusi: 340
Nagu äsja saksast tulnud :)
Ära seda projekti küll pooleli jäta, tundub väga huvitav olema ;) Edu ja jaksu !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 03.02.2014 12:57 

Liitunud: 12.11.2013 20:41
Postitusi: 44
01.02 oli siis minu auto 30es juubel!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW e28 518 4,4 v8 84a. Rallyiff
PostitusPostitatud: 17.02.2014 19:13 

Liitunud: 12.11.2013 20:41
Postitusi: 44
Tere taas!

Väike uuendus jälle! Kuna 4,10 kemppi ülekanne muutus juba pehmelt öeldes tüütuks siis tõin omale ajutiselt lahtise 2,93 diffri ja panin selle alla, tundub nagu oleks 1 käik juurde tulnud, pöörded on normaalsed ja sõita ka mõnusam. Isegi 1. käigule leiab rakendust nüüd.

Minu isetehtud diffrikaane tugevdus, ilma selleta sai sellest kaanest ikka üsna lihtsasti jagu!

Pilt


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 69 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7