Reizor kirjutas:
Kui see on müügiks toodud, siis tõenäoliselt on seda taastatud nii, kuidas kõige odavam on olnud. Tehakse seda siiski kasumi teenimise eesmärgil. Kasumi suurusel on otsene seos taastamisele kulunud summaga.
Taastataksegi nii nagu kõige soodsam on - reaalelus tähendabki see uusi B-osa keredetaile ja lammutuse nodi.
Miks uued B-osad? - sest nende värvimise hind on soodsam ja tööd on maalril kordades vähem.
Konkreetse Subaru B-osa tiivad maksavad 55eur/tk, kapott 170eur/tk, stange 135eur/tk, esipaneel 160eur/tk, tuled 120eur/tk + radikad (pannakse reeglina uued) + plastikosad ja iluvidinad (pannakse reeglina lammutuse jupp). Hinnad sisaldavad ka käibemaksu. Värvimise tööd on umbes pool päeva + kuivamine, komplekteerimine võtab päeva.
Mille pealt siin on võimalik kokku hoida? Saada jupid 1/3 odavamalt ja sõita selleks Leetu ning kulutada lõpuks 2x rohkem? Või panna 2 kihi värvi asemel üks kiht ning jätta masin lapiliseks säästes 30 eurot?
Armatuuri vahetusega saab ilmselt k*ppida terve päeva kui mitte rohkem. Et ainsana on varjatud kõrvalistuja bag (väärtusega u 100eur), on selle mitte välja vahetamine mõttetu kuna tule kustutamiseks on tarvis paigaldada takistid (elektriku töötund maksab ju ka midagi! + seda on tarvis teha siis kui armatuur maas on [jääb 2 võimalust - kas elektrik tuleb lisatasu eest kohale või viid treilaga auto elektriku juurde ja tood siis treilaga tagasi] - EHK, ei tule mingit moodi märgatavalt odavam + klapitamist on hulga rohkem).
Lühidalt on loo moraal selles, et ärge nähke tonti seal kus seda reaalselt ei ole.
Uusi ja garantiiga sõidukeid saab esindusest - vähemalt siis, kui rahakott kannatab.
Ja kui ostja loll on, pügatakse teda esinduses "garantiitööde alla mitte kuuluvate tööde" arvete ja hooldusarvetega samuti.
Aga see on lihtsalt minu arvamus
