Sai siis soetatud mõni aeg tagasi Siksnulli asemele vähe asisem spordiks mõeldud auto. Selle auto näol on juba spetsiaalse ettevalmistuse saanud tehnikaga. Tehtud on palju ja eks teha on ka nii mõndagi. Parimad asjad: mootor(tehtud kaanega Doch, korrastatud ja paremini käima pandud), vedrustus(Soomes hooldatud, Coilid, Bilsud), pidurid(võtavad rohkem tagumised ja kettad/klotsid/vedelik on reissing, rool, istmed ja muu on korralikud, ees rööbe laiem ja õõtsad polüpuksidega.
Kuna varasemalt ainult tagaveolistega kähkusõitu harrastanud, siis esialgu pole plaane/eesmärke. Eks aeg näitab kaua ja kui eduliselt selle autoga sõita kannatab/jaksab. Parim auto on see kindlasti, mis mul selleks otstarbeks on olnud.
Varasemalt on see auto ka noorteklassis kiireid sõite teinud. Olin selles autos ise ka kaardilugeja kunagi. Auto on ühesõnaga kogemustega
Hetkel suurimad murekohad on temperatuur või siis näidiku mure. On vaja installida lisakell, et saada teada täpsed kraadid mootoris. Äsja vahetasin ära õli, filtrid. Kaitset ei olnud all, ajutiselt(jäädavalt) sai alla mingi alumiiniumist käkk(riffel).
Esialgu on plaanis osaleda Kiltsi sprindil ja veebruaris prooviks ka Hiiumaal peal olla(see oleneb palju sellest, kas saan rehvid ja kas auto selleksajaks veel elus on). Kaugemale hetkel ei vaata. Vahepeale jäävad äkki ka mõned jäärajad(kui ilma annab) ja piigi proovid, sest need sain ka velgedel kaasa.
Paar kehvat pilti ka telefoniga tehtud:






