Kaur11 kirjutas:
Vahepeal aga küsimus ark teemal - kas sellise mootori kandmine passi võib osutuda probleemiks? Kuidas tuleks käituda?
Tsiteerin kasutajat, kes mind selle kohapealt valgustas:
SharkRider kirjutas:
Räägin siis omast kogemusest, et ega ARK-is kellegile midagi suurt rääkida polegi. Vahetad mootori ära ja viid auto ette näitamisele. Päss loeb seal mootori pealt koodi ja siis läheb vaatab kuskilt AutoData-st vms, kas sellise koodiga mootorit pandi sellele kerel. Kui pandi, siis kõik korras, kui ei, siis arvutab neid protsente, kas mahub lubatud määra sisse. Uued tehnilised andmed, kat-id jne. pannakse juba uue mootori koodi järgi passi. Vabalthingava asemele turbomootori paigaldamisel sama asi.
Edit: PS, enne on kasulik veenduda, et kere- ja mootorinumbrid normaalselt loetavad oleks

Ja üks selgitus veel:
Astrona kirjutas:
Mina olen sellest aru saanud nii, et kui plaanid panna peale mootori, mida on antud keretüübile pandud, siis on bürokraatia minimalne - võimalik, et pole vaja autotki näidata rohkem kui regulaarseks ülevaatuseks.
Põhiline, ei tasu neile öelda, et mootor juba peal - nad tahavad kah ennast tähtsana tunda - et nagu nendest midagi sõltuks

Need +30% võimsust, 20% kubatuuri ja 10% mootorimassi peaks tähendama absoluutset piiri, aluseks tuleks võtta antud keretüübi kõige raskem-võimsam-suurem mootor ja sellele siis liita 30% otsa. Et kui tehases pandi 2L, siis läbi pika bürokraatia on võimalik kuni 2.6L - ma ei tea muidugi kui ranged nad on. Tuttav pani 2.3L R4 mootori asemele 5L V8 ja polnd peale avalduse midagi vaja, kuna seda V8'at pandi ka tehases peale.
Ehk on abi
