Nii, autole veel üks pisikene modifikatsioon tehtud. Seekord tegelesin siis nimelt temperatuurinäidikuga. Teadupärast pole see näidik mingi täppis näiteriist, vaid indikaator (indikaator funktsioon sellepärast, et mootoril on kasutusel elektriliselt juhitav termostaat, millega saab oluliselt muuta mootori töötemperatuuri vastavalt vajadusele ja loomulikult kui see pidevalt edasi tagasi hüppaks, arvaks enamus autoomanikke, et midagi on valesti ja hakkaksid BMW-d kõnede/külastustega tüütama

). Näidik saavutab keskasendi 75C juures ja püsib seal kuni 115C-ni, peale mida hakkab edasi roomama. Punane ala peaks algama 124C juures. Normaalsetes tingimustes ja sõidureziimidel peaks mootori temp jääma vahemikku 93-99C. Mootori suurte koormuste korral (sõitmine kõrgete pööretega, pidevalt järsud kiirendamised jne.) võib langeda see kuni 75C-ni või kõrge välistemperatuuride korral tõusta ka kuni 113C-ni. Nüüd saigi see näidik ümber kodeeritud nii, et keskosa puhver jääks vahemikku 85-100C (veel parem oleks ehk isegi 90-100C) ja punase algus oleks 115C juures. See annab rohkem aega reageerida, kui jahutussüsteemiga peaks midagi juhtuma. Samuti on nüüd paremini aru saada, millal mootor tegelikult on töötemperatuurini jõudnud ning on võimalik ära tunda ka aegalselt surema hakkavat termostaati (näiteks on mootori temp pidevalt 80C juures, mis pole õige mootori töötemperatuur aga näidiku järgi seda ju hinnata ei saa, kui pidevalt just ei istu varjatud menüüs). Kodeermiseks piisab BMW Scanneri 1.4 olemasolust ja vastava heksadetsimaal numbri sisetamisest õigele koodireale näidikuploki kodeerimismenüüs (IKE EEPROM). Teades, et E46 üks peamisi nõrkusi on jahutussüsteem, siis soovitaksin seda ka teistele E46-te omanikele. PS eeltoodud temperatuurid kehtivad E46 R6 bensukate kohta

Ilus illustreeriv pildike ka välismaa foorumist juurde:
