mehikemetsast kirjutas:
ranel kirjutas:
mehikemetsast kirjutas:
ranel kirjutas:
Võiks olla nõue, et enne auto müüki on kohustus käia läbi riiklikus tehnopunktis(näiteks üks suurema linna peale arki juures), kus fikseeritakse auto vead ära. Siis oleks rondiärikatel ilmselt suht vesi ahjus ja lõppeks see jura ära. Tehnopunktis saadakse protokoll auto seisukorra kohta, mille lisa oleks ostu-müügi leping. Protokolli saab vormistada vaid siis, kui müüja ja ostja on kohapeal.
Kui mingi hull surm on, siis muidugi passi märge, et sõidukõlbmatu. Edasimüüki see siiski takistada ei tohiks.
Mida iganes. Mida me ootame vanast, pruugitud autost? Sõidab, korralikult, käivitub jne, tuvastatav iga ostja poolt jne.
Riiklikult kehtestatud tehnonõuetele peaks auto ikka vastama. Surmapille pole maanteele vaja ju. Või tegemist on järgmise rondiärikaga siin teemas oma kaitseks sõna võtab?
Oo ei, minu autod, müüdud ja ostetud, on kõik paremad kui ants-karboon imitatsiooniga kapotiga Orion ja B4 80.
Üldiselt, vastavadki ju? Probleemid on pigem pisivigades.
No aga miks siis ise puudutatuna tunned ?

Hetkel kahjuks on selline olukord, kus väga paljud automüüjatest "aitavad sõbra autot müüa". Autot ostma minnes on pakk ostu-müügilepinguid vahepeal erinevate omanikega. Kui selline kohustuslik tehnofilter vahepeal, siis kaoks rondiärikatel võimalus näkku valetada ja loota, et inimene neid vigu ei avasta. Siin streetrace foorumis on jah autoteadlikud inimesed, kuid on palju selliseid ka, et oi kere on ilus, järelikult kõik korras. Vahepeal kui õele sai autot otsitud, siis nii mõnigi jäi vait peale seda, kui sai öeldud, et käime nüüd tehnopunktis ära, kui auto läbib ülevaatuse, siis lööme käed kokku ja kui ei, siis maksad ise ülevaatuse raha ja tehingut ei toimu. Mina veel sellist reaktsiooni ei saanudki, et okei lähme. Enamus hakkas ikka keerutama.