Sel juhul ma ei saa üldse aru mida sa saavutada üritad. Kui su veetav auto kaalub sellises konfiguratsioonis, nagu ta käru peale läheb, 900kg, siis sul on vaja:
1. käru mille kandevõime on vähemalt 900kg
2. vedurit mille lubatud haagise mass on vähemalt sama suur ja tühimass suurem kui käru registrimass
3. nii käru kui veduri registrimassid pole kokku liidetuna üle 3500kg
See, mis veetaval autol passis on, ei oma tähtsust. Superkrossi autol ei pea üldse passi olema. Kui sul on käru, mille registrimass on suurem kui tühimass+900kg, võid sa ARKis lasta selle passis (
käru passis siis) kandevõimet ja ühtlasi registrimassi vähendada, et krempel punktide 2. ja 3. alla mahuks, aga vähemalt 900kg peab kandevõimet järgi jääma, et punkt 1 täidetud oleks. Selleks lähed ARK-i ja kirjutad seal mingi taotluse tehnoandmete muutmiseks vms, maksad uue tehnilise passi eest ja ongi kogu moos, täpsemat juhendit ma ei hakka kirjutama kuna kõikvõimalikud korrad on seal pidevas muutumises, aga see on nende jaoks üsna igapäevane asi, helista ja küsi järgi, mis täpselt tegema peab. Sama saab teha ka veduriga, aga mingi piir on seoses istekohtade arvuga, et sa ei saa teha näiteks 9 kohalisele bussile sellist registrimassi, mille järgi peaks need 9 inimest kõik 40kg kaaluma.
Kui su auto tegelikult ei kaalu 900kg, aga loodad kuskilt saada fiktiivse paberi selle kohta, et kaalub ja siis selle näitamisega kaalumisest pääseda, siis selge, see on rämedalt ebaseaduslik ja edasi aidata ei oska. Aga ma sain aru et sul on auto juba valmis ja kaalutud?
Üldiselt teemavälise märkusena ma ütleks kogu selle värgi peale, et mitu korda lihtsam ja odavam on maksta 4k, käia paar nädalat autokoolis ja BE teha, kui mässata selle B-kati alla mahtumisega
