Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Probleem Audi 1.8T-ga
PostitusPostitatud: 14.01.2014 10:14 

Liitunud: 04.05.2009 21:43
Postitusi: 100
Tervist
Oskab ehk keegi pakkuda varianti mis võiks mu autol viga olla.
Autoks Audi A4 96a 1.8T 110kw AEB
Probleemiks on kõikuvad pöörded, nimelt kui sõita autoga ja näiteks ennem foori käik välja võtta kukuvad pöörded 500 peale sekundi hoiab umbes siis viskab pöörded uuesti 900 peale ja seda teeb 1-3 korda. Probleem on nii külma kui sooja mootoriga.
Diagnost näitas gaasipedaali asnedi anduri viga, sai maha kakutud siiber korralikult puhtaks pestud ning peale pandud ja arvutiga ära õpetatud kui ikka sama probleem, proovisin siis 98a passati 1.8T siibrit see tõstis pöörde 1500 peale langetas 500 peale ja hakkas uuesti tõstma isegi niisama kohapeal seistes, sai võetud lammarist 3 siiber ära pestud ja peale visatud ning ka õpetatud alguses paistis asi hea olevat kui ei läind päevagi mööda kui hakkas käiku välja võttes samamoodi tegema nagu esimene siiber mis originaalist peal oli.
Turbo iseenesest on väga heas korras ja puhub ideaalselt ning sõidu ajal mingit lainetust ei esine.
Mõned päevad tagasi andsin lõõrid nüüd tühjaks kui võimalik siis toimis asi ideaalselt ei mingit lainetust enam kuniks auto ära jahtus ja järgmist sõitu tegema läksin hakkas asi uuesti pihta.
Pensupaak ka susiseb nagu kakuks vaakumisse kuid olen proovind sõita nii kinnise kui lahtise korgiga kuid vahet ei märkand pöörete jama on endiselt alles.

Oskab keegi miskit asjaliku pakkuda mida järgmiseks vaadata või proovida ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem Audi 1.8T-ga
PostitusPostitatud: 17.01.2014 07:38 

Liitunud: 04.05.2009 21:43
Postitusi: 100
Kas keegi tõesti ei oska midagi pakkuda?

Paar päeva tagasi sai tehtud uuesti diagnosti ja veakoode loetud mida polnud ühtegi.
Sai vaadatut ka arvutiga segusiibri, lambda, õhulugeja, tembianduri, väntvõlli-ja nukkvõlli andureid ning kõik toimetasid järelikult eeldan et on mingisugune mehhaaniline viga.
Kas siis on karterituulutus umbes (katki), mõni õhuvoolik katki või vahel olev filter umbes.
Lähiajal kui aega saan tahan loetletud asjad maha võtta, ära puhastada ja vajadusel asendada kui aga siis ka jebib siis on mõtted otsas.
Kui kellegil on analoogne jama siis ehk kirjeldab ka mulle kuidas sellest lahti sai..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem Audi 1.8T-ga
PostitusPostitatud: 17.01.2014 08:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.07.2008 11:46
Postitusi: 104
Asukoht: Põlvamaa/Tartu
Kontrolli vaakumvoolikud üle. Kas kütusepaagi tuulutusklapp toimib? Asub õhufiltri kopsiku juures. Üks pistik ja kaks voolikut lähevad külge. Kas by-pass klapp korras?(st ei leki?) Karteri tuulutus torud terved? Need on asjad mis võivad tühikäigu kõikuma panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem Audi 1.8T-ga
PostitusPostitatud: 17.01.2014 20:21 

Liitunud: 04.05.2009 21:43
Postitusi: 100
Tere
Vaakumi testi olen teinud millegi pärast pressis rõhu karterisse arvan ise et sisselaske all olev voolik mis läheb karterituulutuse külge laseb rõhu karterisse, ei lasknud küll kohe otse sinna aga kuulda oli et läheb kuid lekkeid ei tuvastand.
Kütusepaagi tuulutus tigiseb seega eeldan et asi toimib kui oleks vaikus siis oleks asi kööga ja sai ka mõõdetud testriga pinget see oli paigas.
Kui By-pass õhtal oleks ei oleks ka autol sellist minekut vaid oleks oluliselt lahem.
Aga ise kahtlustan hetkel et kuskilt lekib karterituulutus (on siis umbes, katki vms) teiseks kahtlustan karterituulutuse ja sisselaske kollektori voolikut kui aga need ka ei aita siis peaks testima teist paagituulutus klappi.




siim-o kirjutas:
Kontrolli vaakumvoolikud üle. Kas kütusepaagi tuulutusklapp toimib? Asub õhufiltri kopsiku juures. Üks pistik ja kaks voolikut lähevad külge. Kas by-pass klapp korras?(st ei leki?) Karteri tuulutus torud terved? Need on asjad mis võivad tühikäigu kõikuma panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Probleem Audi 1.8T-ga
PostitusPostitatud: 22.01.2014 17:08 

Liitunud: 04.05.2009 21:43
Postitusi: 100
Täna andis külmaga saba veel õlijahuti tihend ning sai sisi ostetud poest uus tihend, õli, filter ja ka paagituulutus klapp.
Nüüd siiani on asi igati ideaalne olnud ning pole mingit lainetust täheldanud, töökäigus sai ka läbi pestud karterituulutus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7