Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 18:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 78 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 23.01.2014 21:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Sellel peres olnud A6el oli ka mingi DSPga heli ja väga hea sound oli ikka.

Kas need kastid mis nelikveolistel on kestavad siis :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 23.01.2014 22:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2007 20:11
Postitusi: 24
Asukoht: Tallinn
7-käiguline automaat on ilmselt esiveoline Multitronic kast. Vähemalt 3.0 TDI Quattrode peal olevad ZF 6HP19A (tuntud kui Tiptronic) kastid kuuldavasti kestavad hästi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 23.01.2014 22:33 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Esiveolisel on 7-käiguline jah. Esivanemal on nüüdseks 7 aastat olnud A8. Läbisõit on 220kkm ja siiani korralised hooldused. Veermiku pudinatest on olnud ainult stabikapuksid läinud. Käigukastipadjad said ka otsa ja need olid 250 euri tk. Samuti 3.2 mootoril on 120kkm pealt ketivahetus, mis oli ca 600 euri Flamenkos. Sügisel läks puruks mingi aknatõstuki klamber, mis hoidis klaasi üleval.
Bose heli on väga hea ja B&O on ilmselt päris melomaanide teema. Bosel on bassi igaljuhul kõvasti rohkem. Teise esivanema autos on B&O, niiet oskan võrrelda küll.

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 23.01.2014 22:48 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Aku vahetamine käib kaabliga? Piduriklotside vahetus kaabliga? :D 2 akut on D3-el?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 23.01.2014 22:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Peaks 1 aku olema pagassis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 23.01.2014 22:52 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Reimers kirjutas:
Peaks 1 aku olema pagassis


Sqadi teemast jäi meelde nagu oleks 2 olnud. Vb see 6.0 liitrise teema. Ise vaatan 3.7 ja 4.2. Kiirenduse vahe on 6.3 vs 7.3, kuid kütsikulu vahe maanteel oli 0.1 vist, linnas 0.5. 17-18 linnas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 23.01.2014 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Kui juba nii suur mootor siis muidugi võtta võimsam juba kuna seal ei ole enam vahet. Mäletan et 6.0 W12 koos külmkapiga oli ka 1 akuga (Vähemalt ühele akule panin laadija külge)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 24.01.2014 03:00 

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 1119
Asukoht: Pärnu
Audid ei ole ainsad autod, mis olemas on. Soovitan vaadata ja proovida ka teisi. Kui endale värskemat autot otsisin käisin tegin proovisõitu esimese generatsiooni x5 ja ei pakkunud nt mingisugust emotsiooni, samas sai proovitud ka range roveri kompressoriga isendit, see oli juba teisest puust masin ja kui see proovisõidu keskmine kütusekulu ei oleks 35 sajale olnud oleks kindlasti võtnud. Ise leidsin lõpuks auto peale poole aastast kuulutuste sirvimist ja ca 10 auto vaatamist proovimist. A6 ja a8 kuidagi liiga tavalised, nende hulgazt seda autot leida, mis südame vähe kiiremini põksuma paneb pea võimatu leida. Enamus neist on keritud ja ära hooratud pannid.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 24.01.2014 07:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Bensukatel on on 1 aku ja ilmselt ka diislitel.
Kui akut vahetada, siis tuleb ka autole öelda, et uus aku peal on. Muidu ei toimi laadimine nii nagu peaks.
Tagumiste klotside vahetuseks on tõesti vaja kaablit.
Üldiselt D3 remontimine on suht odav, võrreldes sama ajastu s klassiga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 24.01.2014 21:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
AntiL sult on täiesti õigus.
D3 puhul vaadatakse obaa 2002 aasta ja Facelifti esimene ots küljes n shit , tõmbab lausa jalust nõrgaks. Peaks muidugi arvestama, et mida suurema mootoriga isendi valid, seda rohkem läheb sinna sisse õli. Rihmavahetus koos juppide ja töörahaga on kuskil 700+€ oleneb kus teha lased.
Bensiini kulu kohta ma ise midagi öelda ei oska, kuna mingeid kulusid otseselt ei jälgi ja tavaliselt lasen paagi täis siis kui vaja on.
Mingeid fantoom vigasid viskab vahest sisse, üks päev on ja siis mõtled ennast lolliks, et huvitav mis siis nüüd, tegelikult on veateade tingitud hoopis voolu kõikumisest vms.
Õhkvedrustus tahab ka kindlasti hoolt ja teadupärast kõik mis liigub, see kulub. Kompressor 300-450€, müüakse muidugi ka mingeid remont komplekte aga ei ole nendesse süvenenud.
Pidurikettad on vähe kallimad, kui e38 aga klotsid umbes samsse auku (jutt siis mingitest torpanitest jms)
Minule õnneks juhtus suhteliselt murevaba auto, kuigi ma ei ostnud turu kõige kallimat ja kõige uhkemate lisadega. Aa ja keylessiga a8 puhul ei kannata need nupud otsest survepesu, kipuvad tuksi minema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 24.01.2014 21:29 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
tegelt ma ostsin g3 1.8 66kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 24.01.2014 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.06.2011 15:46
Postitusi: 1645
Harri_K kirjutas:
tegelt ma ostsin g3 1.8 66kw

Arvata võib :D
Enamus kes selliseid teemasid teevad, lõpetavad mingite 1000 euriste 316 ja 520-ide otsas :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 24.01.2014 22:13 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Oleks nii palju raha siis oleks ostnud 520, aga jätkus ainult g3 jaoks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 24.01.2014 22:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Mis teema mõte siis ka oli ? Korralikum A8 maksab ikka mingi 15k euri vähemalt ju :) Või mõtlesid kõik pikalt saata ja kasko paugu teha või ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: a6 c6, a8 d3
PostitusPostitatud: 24.01.2014 22:43 

Liitunud: 19.02.2006 21:27
Postitusi: 3581
Et koguda infot D3 kohta. Eks algusaastate omadel ole tüüpvigu jah rohkem, kuid tahaks välja otse osta. 15+k saaks juba 2007a masina jah. Aga üldiselt on mul aeg näidanud et osta kallist masinat tahad, ikka lapid teda mõnuga.
Antil-le normaalselt vastates siis algul sai jah accordi peale mõeldud, kuid 15l sajale ja meenutades 07a masinaga sõitu siis ei teki enam huvi selle vastu. Pigem võtta siis auto mille puhul tead kuhu raha läheb.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 78 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7