charly kirjutas:
jaota kõigile
Taga kolises midagi - ilmselt mingi veermikujupp.
Pidurikettad olid kõverad ja raputasid pidurdamisel mehiselt (ok, vahetus on lihtne, aga vajalik, ta oli juba korra treipingis käinud nendega, seega taastamisest pole juttu rohkem).
Palju iluvigu:
Kapott ei läinud kinni, lukustus ei toiminud.
Kerel oli palju vigu: juhiuks ei käinud korralikult, pidi mitu korda kinni panema, sest vaikselt ei toiminud (ära vajunud vms).
Stanged olid minu silmis kõveralt ees - esimene ja tagumine.
Stanged ja tiivad ei olnud korrektselt joonel.
Sisu oli suht kulunud (heleda tüüpviga).
Navi on Eestis täiesti mõttetu, lisaks oli navi juhtnupp kadunud, oli vaid ora püsti

Mingil tulel oli mõra sees (taga).
Velgedel tüüpviga - kooruv värv.
Muidu sõitis hästi, mootor oli hea, automaati kiidaks: ei olnud küll mingi hull püss, aga vahetas sujuvalt minu arust ja täitsa hea oli.
Ütleks, et isegi praegu, kui ta on 1000€ odavam, kui kuu tagasi on ta ikka liiga kallis. Samas tehnika poolest lollikindel auto ja kui ei häiri, et vana auto on iluvigadega, siis suht ok.
Mina unustasin selle konkreetse auto ära, sest minu jaoks oli liiga palju vigu, mida tahaks, et poleks ja reaalselt ise putitama ei hakkaks ka. Samas, kui ise oled nokitseja, siis miks mitte.
Samas on tegemist vana autoga ja ei peagi ideaalne olema, aga mulle ei sobinud.