Six-Fo kirjutas:
Siuke küsimus, et kui tühikäik tahab nii soojast kui külmast peast ühesugune olla siis see pigem temperatuurianduri kui tühikäigumootori teema? Kui keeran külmast peast natuke üle 1000 pöörde, siis on see ka soojast peast nii kõrge, keeran 700-800 peale siis on ta ka külmkäivitusega nii madal.
Kuradima, panin uue tempi anduri täna, väga nagu vahet pole. Kui töötava mootori küljest tuimalt anduri pistik tagant ära tõmmata siis korraks mootor küll ehmatab seega midagi nagu toimiks(unustasin sama proovida vana anduriga). Aga pöörded tahavad ikkagi konstantsed püsida, samas kui temp kerkis NORM skaalas M-tähe peale siis nagu väääääga natuke pöörded langesid, aga see oli väga minimaalne.
Huvitav kas võib olla ka sellest et tühikäigu kruvi on paigast ära krutitud ja seepärast ei hakka mootor väga pööretega mängima?
Toda kruvi olen oma per*etunde järgi kruttind senimaani et külma ilmaga pöörded 1100 oleks ja vahest pikemate toimetamiste jaoks jätnud kuskile 800 peale et sooja mootoriga ei oleks nii pöördes.
Keegi kellel see värk toimib 74kw OHC mootoril siis viitsite äkki kirjeldada kuidas mootor käitub teil soojenedes?