Sinu joonisel on ju kõik suht selgesti kirja pandud... faasi pöörajat kasutatakse võimudel milledel tehase poolt strappimis võimalust ei ole, sinu võimul on aga see olemas ning miskit lisa ime vigurit kuskile vahele panema ei pea.
Makist tood RCA esimese võimu RCA in pesadesse (punane punasega, valge valgega või vastupidi ei oma mitte mingit tähtsust), nüüd esimese võimu bridge OUT otsa pealt viid RCA lihtsalt otse teise võimu bridge in otsale. Kõlarikaabliga ühendad omavahel võimude kõige vasakpoolsemad väljundklemmid (paistavad joonisel miinused olevat) ning pluss otste pealt lähevad signaalid elementi. Niipalju kui mina neid strappimisi olen kasutanud on + pool esimene ehk peavõimendi (aga ega see erilist tähtsust ei oma, nagu juba öeldi on elemenendid lihtsalt teispidi ühendades vastandfaasis teiste kõlaritega autos... vahest neid tulebki vastandfaasi lausa ühendada, et kompenseerida helide kokkulangevust esikõlaritega jne, testimise asi kuidaspidi paremini mängib, võistlustel siinust lastes ei ole üleüldse vahet kumb on miinus kumb pluss).
Sellise ühendusskeemi puhul peaksid nüüd toimima ainult esimese võimendi reguleernupud, teise võimu nuppe võid keerata kuidas tahes, midagi ei tohiks muutuda, et omavahel enam miskit testriga paika ajamist tegema ei pea... ja ega ongi kõik

Elementide ühendamisega nagu aru sain saad ise hakkama?