Lisaks sellele, et mul peaks nüüd tehniliselt poolelt olema kõik mis võimali kära vahetatud olen üht-teist veel nokkinud... Hetkel siis kogu sillajooksus ainsad vahetamata asjad on stabika puksid aga need peaks asendama koos S6 stabikaga.
Mingi hetk 0.216 pihustiotsad asendusid 0.250'ga.
Stendimine ja vahetuse teostamine Valori teenused
http://www.valori.ee - tublid mehed, tublid riistad

Kätte sain ka väga kaua oodatud alust sillatala puksid - need läksid vahetusse koos taastatud roolilatiga (oli viimane vahetamata suurem asi üldse vist

) ning raamsaale poltidega.


Kontrollimise mõttes sai ka raamsaale üle vaadatud, tundub eeskujulik

Selle tööga koos sai ka tavapärane õlivahetus tehtud (iga 5000km tagant), talveks läks sisse 5W50 ja Ceratec. (suvel sõidab 10W60 ja Motor protect) Liqui Moly toodangust nagu ikka.
Asjad hakkavad ka sinnapoole liikuma, et tundus tarvilik installeerida järgmine vidin. Samas stiilis peaks analoogkell asenduma mingi hetk EGT'ga. Valgus on samasugune punane aga takisti tuleb vahele panna, et ühtlasemalt põleks. Ei viitsi enne EGT kella paigaldust sellega tegeleda.

Selle põhjuseks on siis pikalt kaalutud jupstükk. Algul plaanisin PRJtil lasta välja progeda õhulugeja jne jne jne... aga lõpuks otsustasin ma ikka teha asju keerulisemalt ja omamoodi. Eks paistab mis välja kukub
Ehk siis üleminek Meh. pumbale. Pilt on tehtud hetkest kui ma ta kätte sain. Tänaseks on seda mitmest pumbast kokku ratsitud ja turborikastus ka külge kruvitud. Vaja veel otsapuks, simmer ära vahetada ning 11mm plunser sisse vägistada. Selle tarbeks on ka trossiga pedaal ostetud (imekombel töötava klapiga)

Kuna tarvilik on ka asine cooler ette panna olen ostnud ka Volvo sisselaske kolle millega saan õhuvõtu mootori tagant ringiga tuua kuid enne kui ma ei ole suutnud leida väikest kliimaradikat mis originaalcooleri asemel saaks panna ma sellele veel ei mõtleks

Mingi hetk sai ka see ostetud

Kuna enne kui ma jõudsin seda kasutama hakata juhtus nii

Ja element ei seisnud enam kastiküljes....
Vahetult peale seda läks ka üks mähistest ja siis läksin üldse endast päris välja. Orioni müüsin maha sõbrale ja kasti viskasin üldse välja talveks. Eks kunagi paistab mis saab. Samuti on vaja ka esimesed uksed 3 riba ja 8" peale upgreidida - selle teen vast enne ära kui mingit uut jobundust pagassi ehitama hakkan.
Parimaks tulemuseks jäi siis selline... Olgu öeldud, et kast oli häälestatud 31HZ peale elik enamustel ei mängi nii madalalegi, seega vast võib rahule jääda ühe 700rms 15" elemendi kohta (kasutasin SPL PRO 15D2 elementi ja spl s-1200d võimendit)
Kuna autol on kaks 100AH akut koos korraliku kaabeldusega, siis pingelang oli üliväike ja tollest võimendist on lisaplokiga mõõdetud 12,5v pealt 1200rms. Ustele annab mürtsu ROC 1

Parematel hetkedel kui ma teda pesta viitsin näeb ta selline välja nagu pildil. Ehk siis täisraibe. Tutikas stange ja uus kapott on olemas. Eks millalgi peab vist auto ikkagi üle tuiskama
Talveks panin mingid RIALI 16" felgenid. Borbetid lähevad taastamisse enne ilusate ilmade tulekut

Minig hetk sai ärevushäiretest tulenevalt sumaja materjal kokku ostetud. Mingi hetk tuleb alla keevitada.
Ainsaks resonaatoriks või takistuseks jääb turbo

Kuna pihustid said suuremad ja käivitus läks pikaldaseks ning ka minek oli väär ja on seda ka hetkel, sai süüdet näppima mindud. Härra avastas, et süüde oli ainult 1,2 kraadi varjane. -5ga läks ta mul veel käima kuigi pidi juba mingid sekundid käiama. Väidetavalt ei saadavat aru kuidas see üldse võimalik on, isegi suvel ei taha korraliukumad pillid nii hilise süütega käima minna. Sai see näpitud siis 5,9 peale.
Kohe oli vaja süüdet proovima minna ja ühtlasi sai ka härradele näidatud kuidas quattro veoskeem täpsemalt toimib. Ehk siis stardis kõik 4 korras ringi ja edasi 2,5 veo najal. Üks tagumine ja üks esimene pidevalt ja parempoolset tagumist ratast hakkas torsen siis kakkuma vahelduva eduga. Ka teise käiguga joonistas kaks musta sitanikerdist maha hetkeks.

Etteanne oli peale otste vahetust kusagil 3,6 peal. Kuna absull iga tõmbe ja käiguga oli ilus must jutt taga siis sai keeratud vähemaks, 6,5 peale. Enam musta jutti asfaldile järgi ei jäänud iga käiguga kuid hetkeks viskab ikka maha midagi

Enne kui rõhku ei saa suuremaks näppida pole ka mõtet kütust peale tagasi keerata....
Teoorias on olemas ka fuckin 16 kuumakojaga HX35 aga seda on ilmselgelt liiga palju. Peab südame külmaks tegema ja superi ikkagi kusagilt sebima või alguses mingit väiksema kuuma kojaga hiinakat proovima, et mis üldse saab sellest naljast.
Autol on kõik ära vahetatud va. mis jääb klapikambri kaane ja raamsaalepoltide vahele (mootori sisse).
You ask, i name it... Raha on läinud oksendamiseni palju ja tegelikult on rõve kopp ees aga no tasa ja targu tuleb nikerdada. Sõita on hea tegelikult nagu Korras C4jaga ikka.
Kõikidel ustel on kolm kihti pigi ja kaks kihit müramatti. Kõikides ustes mängib eisa auhinnaga pärjatud
PS 165
http://www.pood.audiofookus.ee/65-165-c ... s-165.htmlToidab neid eespoolmainitud ROC 1
Siduriks on 4 labaga SRE ja SRE kõige vängem audi korv. Samuti läks külge ühe massiga hooratas.
Kompoti töötles heaks Windorfi Tiit ja Jõujaam. Samuti mõõdeti ka kompotti ja 850nm peab raudselt kinni, edasi ei viitsitud tegeleda kuna rohkem mul sealt küll kunagi tulema ei hakka.
Ei oskagi vist muud midagi kirjutada.