sixa kirjutas:
Henri_ kirjutas:
TDV8 ehk 3,6 on ikka PSA toodang. Suurepärane mootor. Haagist olen sellisega viimased 3,5a tõmmanud. Kuigi kiirendusaeg nullist sajani pole väga kiire, on tõmme siiski muljetavaldav. Sõita on väga mugav, kurvis käitub hästi.
Range Rover Sportiga tuleb arvestada (väga) suurte ülalpidamiskuludega, meie autol on vahetatud kogu pneumaatikaosa (ls 150k km). Kütust võtab 13,5L sajale, eriti vahet pole, kas sõita mnt või linn, pikkade otstega kukub 12 peale ja ainult mnt peal kompuutrit nullides näitab ka 10L kulu.
lisaks juppide hindadele ja saadavusele on see mehhaanikutele ka paras peavalu. isegi kastiõli ei ole normaalselt vahetatav, sest ei mahu raami vahelt välja karter, mis on ühtlasi filtriks. mootor ei ole paha, kui on hooldatud. remontimine jällegi keerukas. korra läbi tehtud. mootori juppe saada ei ole. inglismaalt tellitakse. mootoreid ise liigub aegajalt leedu kandis. hinnad 3k euri kanti ja ostetakse kohe ära. ju siis hooldamata autod neid vajavad.
muretu ei ole kumbki auto, aga touareg on kindlasti hädade puhul kiirema lahenduse saav auto.
samas on ta seest odavam.
Touareg on juba ära proovitud 5,0TDi 2005a masin. Kõik oli väga meeldiv, kuid vahekast oli nõrgavõitu, järsematel keeramistel nõksus vahepeal. Tarbisin teda u. 3 kuud 188 000 originaal läbisõiduga... Panin huvipärast müüki ja kohe osteti ära.
Nüüd jah kas RRS või Q7, viimane ei meeldi eriti salongi pärast, sest seest on nagu A6.
RRS jällegi palju saada just 2,7 mootoriga, 3,6 liitrisele ei ole kusagilt hammas väga peale hakkand.
Sõitsin RRS 2,7´ga, siis kiirendus andis väga väga soovida, hetkel kasutuses oleva A8 3,0 171kW´ga pole võrdlusmomenti olemaski.. pikk teekond 100-120km/h saavutamiseks
Kas tasub seda 2,7 mootorit RRSi osta, kui mootorit järele aidata chip tuninguga?
80% sõitudest linnas.
Kõrged ülalpidamiskulud on igati mõistetavad, sest polegi olnud autot, millel poleks kõrged ülalpidamiskulud.
