caliman kirjutas:
Sa unustasid tööraha ka lisada juurde ja tulebki 400-500€. Arvata on, et ka muud asjad vajavad vahetamist ja võibki esmahooldusele minna ligi 700€. Aga samas siis peaks saama ka suht rahulikult pikemat aega sõita.
Tõsiselt, vii ennast hindadega kurssi. 250 euri on normaalne hind sellise töö puhul tänapäeval. Teiseks, ei kakuta tervet esiotsa lahti. Stange maha ja esipaneel koos tuledega tuleb nagu sahtel eemale mõned vajalikud sentimeetrid, et töö ära teha ja see oli ka vajalik minumeelest V6 mootoritel ainult.
Haa, leidsin üles enda eelmise aasta sama töö + mitu lisa asja, mis lasin peale ostu 2009 aasta 2.0 TDI Audi A4'l vahetada. Mootoriõli on kallim DPF filtriga auto jaoks.
Vahetati siis sellised detailid ja hind on koos tööga:
Mootoririhm, veepump ja rullid, generaatoririhm ja rullid, mootoriõli Mobil 5W-30 ESP 5liitrit, õlifilter, kütusefilter Mann, jahutusvedelik, õlipunn.
Raha läks 271 euri.
Paljud Audi klubilised kasutavad selle mehe teenust, järjekorrad on pikad, aga hinnad ja kvaliteet super. Mina olen tema klient olnud oma Audidega vist 5-6 aastat, kui mitte rohkem ja siiani mitte mingeid probleeme ning ei näe põhjust vahetada usaldusväärset töömeest. Spetsialiseerunud ongi Audi ja VW'le. Kiidan, aga ei soovita teda teistele, sest muidu lähevad järjekorrad veel pikemaks
