time for the news .
viimasel ajal suht kiire olnud ja masina kallale vähe jõudnud.
keevitatus tööd on kõik tehtud nüüdseks. viimased asjad mida oli vaja täristada ära olid tagumised poolraamid kuhu kinnituvad stabika kronsad. oehh. alustuseks sai poolraamid surveka ja pika voolikuga läbi pestud,mööda hoovi jooksis kilodega mulda ja kõntsa välja.
edasi siis relakas sisse ja se viimased jäänused minema. järgmisena tõin 3mm paksust lehtmetalli ja papist valmis lõigatud šabloonid said endale metalse kuju .
augud läbi ja mutrid ka taha vajalikese kohtadesse ning padavai autokülge.
nüüdseks siis krunditud , veelkord krunditud ja värvitud. homme toon põhjamastiksit millega tõmbab paksu kihi peale poolraamidele .
poolraamide sisse suristan püstoliga karbiõli ,karbid saab ka veelkord üle suristatud. topelt õli ikka parem kui üks kiht.
välimusele ma erilist tähelepanu eipööranud keevitades kuna ned on põhja all. mastiks läheb peale siis eipaista se asi välja. loeb et asi sai tugev ja kestev.
järgmine etapp on tagusild alla panna ja auto teistpidi sisse ajada ,et hakata tegelema mootori maha võtmisega mootoriruumi värvimiseks . niiet natuke pilte ja peatse uuendusteni.





metall sai keevitatud,puhastatud,roostesurm,happekrunt,täitekrunt,pinnavärv,mastiks.
piltidell peal happekrunt.
sai ostetud mõni nädal tagasi korraliku mig keevituse seega migitamine on alles harjutamisel. mõnda kohta jäi ikka paras varesepesa aga elab üle.