Mrk kirjutas:
Kes ei suuda vastavalt toimivat süsteemi luua, müügu parem putkast saiu.
Arvestades kuludesse võimalikud kindlustus- ja hoolduskulud ning suutes genereerida nende katmiseks piisavalt kasumit, ei näe ma mingit vahet, kas kasutajad on eestlased, venelased või sakslased.
Noh, ma ei tea mis aastal täpselt tuli Eestisse Statoil oma "enne tangi siis maksa"-konseptsiooniga, aga ma olen enam kui kindel, et kui sellesama konseptsiooniga oleks esimesena tulnud mingi üksik väike tankla Järva-Jaanis, siis nad oleks pidanud algusaastatel palkama stiilis iga tankuri juurde kaks turvameest et ossid üldse viitsiks maksta seal. Keegi pole kunagi numbreid avaldanud, aga minu arust on tõenäoline, et algusaastatel neil läks mingi suurusjärgus 2-5 milli aastas selle konseptsiooni käimas hoidmise peale. Täna loomulikult on olukord teine, pigem jäävad inimesed mingites vanamoodsates karut**aküla tanklates lolli näoga vahtima et noh, bensiini ei tulegi?
Täisautomaatsete lahenduste puhul on mastaabiefekt kasvõi selles, et automaatika projekteerimine ja tööle putitamine on ühekordne vältimatu kulu, samas näiteks 20 pesulat korraga tehes jaguneb see kulu nende vahel laiali. Mõned ideed lihtsalt ei tööta väikses skaalas.
Ma ise käiks ka sellises pesulas kui selleks muude käikude kõrvalt rohkem kui 1km ringi ei peaks tegema ja järjekorras ei pea seisma. Selles rohujuuretasandi kontekstis olen idee poolt

BTW, Prantsusmaal on selliseid asju tihedamalt kui suitsupoode:
http://fr.elephantbleu.com/spip.php?pag ... =6&lang=fr , odav ta ei olnud Eesti mõistes, aga minuarust väga vahva jaam, kõikvõimalikud võimalikud ja võimatud pesu-asjad koos ühe katuse all.