lihtsaltsiim kirjutas:
escorti omaniku rõõmud siis said eile läbi, tegelt asi algas juba mõni aeg tagasi, kui escortil genekas kinni kiilus ja rihm peal tossama läks, sai siis remonti viidud ja pohui mõtlesin, et keegi nagunii ei osta seda kunagi ära ja pean elulõpuni leppima olukorraga, lasen siis kõik korda teha, mis viga, põhi ja karbid ka katsudes vaadates kuulates väga ilusad, nohh, mõeldud tehtud, kõik mis läbi oli, läks vahetusse, arve tuli 424 euri, uhke tunne ka, küla korralikum escort ikkagi perse all, sõitsin koju 4km.
peale seda auto seisis kaks nädalat, sest lihtsalt polnud vaja kasutada, sõitsin tööautoga. Eile sis sai õismäel tiir käidud ja pärast kesklinnas sõites sattus ette sellline äge auklik tänav nagu masina tänav, sai siis seal sõidetud ja käis selline hele pauk, kakkus rooli viltu kätte ja juba mõistsin, et sild läks kõveraks, välja tulles nägin siis, et tagasild viltu all, täna vaadates selgus, et üks suurem auk murdis poolraami lahti, u. Ma võiks vist raamatu kirjutada sellest, kui huvitav on olla escorti omanik.
Masohist, nahhui seda jogurit keevitada üldse vaja oli. tarbeasi, kulub läbi( aka hakkab roostetama) lähed võtad uuema pilli. (Ryblik1 ise ka ühe etskoorti omanik, korraliku ja kabrio omanik)

BTW sama nalja näinud ka AStraga, Vectraga, renault megane 2 ga jne. Kus silla känd murdub kerest lahti, ilmselge auto tarbimisulatuse ületamine.
Elupõlise opelimehena, ütleksin et ostke rekord või senator, silla altmurdumise probleem on ikka väga väike tõenäosus isegi väga vanadel põllul seisnud mudelitel.
