Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 09:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 371 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 03.03.2014 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Eile käkerdasin ploki peale, täna sai kaan ka ploki külge installitud, käiates käima ei läinud, aga sai proovida tõmmata siis läks käima, jubedat trantsiti häält tegi,jube varane vist? Tuleb süüde paika saada siis radikad ja esiotsa tagasi külge ja korras:).Keegi teab,kus saab infot märkide ja asjade kohta, et saaks nuka ja vända korralikult paika? Ise hetkel panin mootori ülemisse surnud seisu, nii et tagant hooratta pealt 0 paistissealt käigu kasti august, nuka panin esimese silindri sisselaske klappi vaikselt avama, pumbaga lihtne selle sain enne ära märkida kui vana rihma maha võtsin. Igasugused näpunäited kuidas rihma paika saan teretulnud:).

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 03.03.2014 22:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2007 21:38
Postitusi: 899
Asukoht: Võru, Tartu
Hooratta märgi paned täpselt sinna keskele, klapikambrikaane võtad maha ja nukvõlli teises otsas on soon sees, selle paned plokikaanega tasa, ja pumba rattal on auk sees kust läks vist 8mm polt läbi.

Ja süüte keerad juba pumbast niisama kõrva järgi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 03.03.2014 22:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
tauri117 kirjutas:
Hooratta märgi paned täpselt sinna keskele, klapikambrikaane võtad maha ja nukvõlli teises otsas on soon sees, selle paned plokikaanega tasa, ja pumba rattal on auk sees kust läks vist 8mm polt läbi.

Ja süüte keerad juba pumbast niisama kõrva järgi.

Mul mingi jama pumba lukustamisega, mingi pumba raamistik vms seal ees ,6, ne polt ei taha sealt väga läbi minna... See nuka vihje oli hea, autodatast vaatasin,kohas see kriips on, aga raibe hoopis tagapool:D.

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 04.03.2014 22:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Täna sain siis mootori tööle, olin nii kõva mees,et nukk oli pool pööret vale , ma ei tea kuidas see võimalik on:D,kui nukka õigeks panin käis paugust tööle kohe võtmest, aga täna oli päris palju takistusi, miks päris kokku ei saanud, radikal läks paisupaagi see tagasivoolu toru pooleks, siis sebisin külavahelt kiirelt uue, aga siis see teine radikas ei sobinud vana talapeale kus radikas peal on, siis tõin teise b3 pealt tala see oma korda teistsugune jne.. siis hakkas klapikambri kaane vahelt õli nimodi voolama nagu seal polekski tihendit vahel, homme silikooniga seal plätserdama hakkama aga loodan, et homme saan täiesti kokku ära, teha siis klapikabri kaan õlikindlaks, siis pean aretama originaal õhufiltir korpuse tagasi, tuled stanged ette ja siis tõenäoliselt pean survekaga mootori üle käima , enne garaasis silmad jooksid vett kui mootor töötas , jube kärsahais oli üleval.
Aga mõned pildid ka:
Pilt
Pilt
Pilt
Ja mingisugune video ka:
Mootor töötab.

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 05.03.2014 16:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Oiii pläää närvid nii läbi juba selle rimaka pärast :uhoh ,radikas hakkas lekkima , mis eile sa külge pandud, (ostan uue kohe ära siis pole jamamist), ning kõige hullem asi oli see , et miski sööb mootori rihma, ja see oli kõrgsurvepump, mille raamistik 2mm jagu kõver ja pumba võllil ka oli korralik loks sees, ega siis midagi võtsin pumba maha, kiskusin laiali, vana mootori pumba kiskusin ka laiali, ning vana a4 pumba kiskusin ka laiali, kokkusvõtteks sain siis vana mootori pumba alumise osa, uue mootoripumba ülemine osa(rikastusklapiga) ja a4 pumba pealt (81kw) võtsin pumbapea ja nukaplaadi. pumba sain kokkua, aga hoovastik jäi külge panematta, ei jõudnud mõelda enam, ja teine töö ootas ka... kui keegi teab kuidas need hoovad seal peaks asetsema võib oma teadmisi minuga jagada(ise olin nii lammas et ei teinud enne pilti kui pumba laiali tõmmbasin).

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 06.03.2014 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Nonii täna võtsin kätte ja nuputasin pumba hoovatiku pumba külge, pole seal keerulist midagi kui loogiliselt mõelda , 10 minti nokitsemist ja küljes ta oligi, lisaks sai ostetud täna õlipumba võlli otsa simmeri ja jahutus radikas sai ka ära tellitud, laupäeva hommikul saan kätte,simmer maksis 2 euriga midagi radikas maksis 38 euri millegiga, nüüd homme peab hinge kinni hoidma, et kõrgsurve pump toimetama ka ikka hakkab:D.Homme peaks siis mootori uuesti tööle saama.
Pumbast ka kaks pilt:
Pilt

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 07.03.2014 19:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Täna panin siis kõrsurve pumba peale ja vahetasin ära ka pumba raamistiku, ajasin mootorit ringi ja oi imet ikka viskas mingi 3mm rihma õlipumba rattapealt maha, võtsin kätte ja vahetasin ära siis nukkaratta, õlipumba ratta, kõrgsurvepumba ratta, ja alt isegi käbi, ja ikka jookseb viltu, pole enam õrna aimu ka, mis teha:S, aga tundub et kütusepump on ikka see,mis õrnalt viltu on, ma ei tea kuidas, lisaks proovisin autot võtmest käivitada , hakaks lubama aga käima ei läinud... Homme radika külge saan siis proovib tõmmata.Vaikselt hakkab isu täis saama juba-.-

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 07.03.2014 22:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Selleks ongi ütelus: " Keera, keera.. peaasi et perse ei keera!" :D
Siinkohal pidasin silmas siis sinu viimaseid rõhu sättimisi jms. pulli. :D

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 08.03.2014 00:42 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
Küll kõik korda saad. Ja kui näppimata pumpa soovid siis mul on olemas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 08.03.2014 17:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Andres003 kirjutas:
Selleks ongi ütelus: " Keera, keera.. peaasi et perse ei keera!" :D
Siinkohal pidasin silmas siis sinu viimaseid rõhu sättimisi jms. pulli. :D

Noo sai auto piire kombatud:D.
vinguviiul kirjutas:
Küll kõik korda saad. Ja kui näppimata pumpa soovid siis mul on olemas.

Selge.

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 08.03.2014 23:20 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
Peale suuremat tööd on alati sellised jamad. Väga nõme aga tundub et vältimatu. Ma ise ka jamasin ja vead tulid kiiresti välja. Tegin korda ja saingi kõik korda. Et nii selle remondiga on. Just siis kui ise teed. Kogemustega inimene juba teab ja ei satu paanikasse kui miski kohe esimese korraga pole nagu peab. Uurib vaatab ja sätib õigeks! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 09.03.2014 18:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Täna lappasin auto kokku, aga üks probleem veel, nukk ja väntvõll paigas ja pump lukkus, aga süüde liiga varane, loopis tossu sisselaskest välja, kakusin pumba maha igaksjuhuks ja tõmmbasin laiali, seal tundus ka kõik nii olema nagu peab, homme lasen pumba väha targemal inimesel üle vaadata.Lisaks kuskilt jäi silma tekst , et kui tuledele eraldi mass vedada pidid nad paremini näitama hakkama nii ma tegingi, vedasin tuledele eraldi massi ka kerest.
Väikse klõps ka tööst:
Pilt

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 09.03.2014 18:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.07.2011 18:10
Postitusi: 440
tulede + pane releega. Saab veel parem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 09.03.2014 18:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Haimps kirjutas:
tulede + pane releega. Saab veel parem.

Jahh seda olen ka kuskilt kuulnud, et pidi paremaks tegema.

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 12.03.2014 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Nonii asjalood siis seal maal, et peaaegu auto koos, kuid siiski on agasid:S ikka ei saa pumpa sirgeks,viskab rihma poolenisti maha, keegi tark võiks nõu anda, mis ma tegema peaks sellega? Nii palju siis tehtud asjade pealt , peale keerasin täna 1,9 tutikate otstega pihustid+uued seibid loomulikult, enda pumba lappasin ka uuesti kokku, nukkaplaat oli vist pool pööret valesti, sellepärast tegi asja liiga varaseks ja lõi mootori teistpidi liikuma käiates, sinna pumpa jäi siis 1,9 pumbapea ja nukaplaat.
Täna sain ka suve veljed autole.
Pilt
Pumba tihendite komplekt:
Pilt
Ja uus VS vana:
Pilt

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 371 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7