Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: audi a4 2,5 tdi müügikuultus
PostitusPostitatud: 12.03.2014 12:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Ei võtnud ju võimsaimat 1.9t, G4/Bora peal on 110kw 1.9 ARL mootorikoodiga ka olemas.
ja -vr6-, jah chipiga 1.9 on dragi pill. Ma sõitsin 2012 hooaja bracketit sellisega, k.a Riia etapilt võit :). 5+ liitriga konkurendid kirusid, et kui odavalt ma seal veel ära käisin, kui nemad tanklast tanklasse tagasiteel sõitsid :).
Võttes aluseks A6, siis:
110kw 9.7 sek 100ni ja 310 Nm, kuluga linnas 9.9
96kw 10.5 sek 100ni ja 285 Nm, kuluga linnas 7.7
Ilmselgelt ei ole see 0.8 seki väärt 2.2L suuremat kulu ja kaasnevat peavalu.

Minu 96kw Bora näiteks oli tehasest 10.3, G-techiga 10.5 ja pärast chipi 118kw peale oli vist 8.7 või 8.9, kes viitsib võib jyrisoo chipi teemast üles otsida (teisel mõõtmisel oli pagass kraami täis ja mitukümmend liitrit rohkem kütust ka). Samal ajal oli mul A6 110kw ka ja iga kell oli Bora oluliselt mõnusam ja kiirem, ei tundunud see audi nüüd ühestki otsast teab mis kiire, mõirgas rohkem kui liikus. Arvatavasti 0-50 km/h tunnis on näitavad veel paremad 1.9 kasuks. Lisaks see peavalu, mis kõik kaasneb kõrgsurvepumpade, nukkadega jne. Need asjad müüsin enamasti paari nädalaga maha.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi a4 2,5 tdi müügikuultus
PostitusPostitatud: 12.03.2014 14:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
Praktiliselt sama mootoriga on ju mingi 130kw 2.5. Ma ei viitsi süveneda, võibolla võimsamaidki.
1.9 on ainult vanema tüübi rootorpumbaga murevaba ja odav pidada.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi a4 2,5 tdi müügikuultus
PostitusPostitatud: 12.03.2014 15:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.07.2003 11:11
Postitusi: 6480
Asukoht: Tallinn
Kindlasti on pumppihustid natuke kallim kaup kui tahapihusti, aga minu käest ei ole pumppihusteid veel kordagi küsitud, 2.5 kõrgsurvepumpa küsitakse vähemalt korra nädalas, aga pigem 2-3x, nukkadega sama teema. Seega ilmselgelt on 1.9t odavam pidada, sest 2.5 kõrgsurvepumba eest oskab juba iga varuosamüüja samuti hingehinda küsida (kui tal seda üldse pakkuda on), sama raha eest saab mitu pumppihustit juba (kui räägime kasutatutest).

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus - kõikide autode diagnostika, VAG immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: audi a4 2,5 tdi müügikuultus
PostitusPostitatud: 14.03.2014 13:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 20:07
Postitusi: 427
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
dellu kirjutas:
Sai siis jyrisoo ka oma Bora ja sõbra bemmi kallale lastud.
Õnneks ma saan natuke ka numbritest rääkida, kuna enne ja pärast sai G-techiga natuke katseid tehtud.
Autoks VW Bora 1.9TDI 96kw, manuaal.

Kiirendus kuni 100 km/h:
enne: 10.296 (tehas annab 10.1)
pärast: 8.656
ehk siis paranemine: 1.64 sekundit

Kuna mõõtmised said tehtud tegelikult US modes (miilid), siis panen järgneva info miilides:
Kiirendus 0-60 miili/h:
enne: 9.709
pärast: 8.159
ehk siis paranemine: 1.55 sekundit

402,33mm (ehk siis 1/4 miili mida kiirendusvõistlustel mõõdetakse):
enne: 17.320 (@77.37 miili/h ehk 123,8 km/h)
pärast: 16.299 (@84.13 miili/h ehk 134,6 km/h)
ehk siis paranemine: 1.021 sekundit

See viimane number teeb natuke muret, sest kuni 96(60 miili)/100 km/h on ju paranemine suurem, aga tegelikult on nende kahe katse vahel üks erinevus. Vahepeal sai lolli peaga 30L kütust sisse pandud, millest vähemalt 25 on järgi. Esimesel katsel põles kütusetuli juba, teisel korral üle poole paagi. Lisaks ununes pagassi oma "ladu", kus kaks suurt kasti signasid, parkimisandureid, kesklukukomplekte jne. Sealt tuleb ka kindlasti päris arvestatav kogus kaalu lisaks. Seega arvatavasti kuskil 0.2 sekundit võiks maha küll saada sealt.

Ühe pildi joonistas ka G-Tech, neid HP-sid ei tasu puhta kullana võtta. Mina pole veel ühelgi autol sealt mingeid normaalseid numbreid saanud, aga vahe on näha:
Pilt

igal juhul mina olen tulemusega rahul, kui ma suudan sealt veel need 0.3 sekundit 400m peale ka välja võluda, siis äkki see aasta hoopis selle autoga Bracektit sõitma. Noh salongi, varuratta jne saab ka võistluseks välja visata. Õnneks on VW insenerid vaeva näinud ja tagaistmete eemaldamine on sekundite küsimus ja ega kõrvalistuja omagi palju raskemalt ei käi, kui peaks olema vajadust see ka minema visata. Igaljuhul on tunda, et jõudu on rohkem küll. Kui vanasti 70 pealt 6-ndaga väga ei tahtnud liikuda, jäi liiga jõuetuks, siis nüüd liigub, kuigi see mõtekas pole, 5-ndaga on kulu parem ja seda samas ei kasuta niikuinii.

_________________
CHIPTUNING & DPF EEMALDUS www.CHIP.ee -58007330


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 19 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7