Pole siin mõndaaega kirjutanud kuid ei tähenda et unarusse jätnud oleks. Eks ikka saab koguaeg tasapisi tehtud teda...
Sai siis vahepeal kõik uksed, katuseluugi, tagaluugi jne puhtaks lastud klaaskuulpritsiga.

Pisemaid detaile veel sammuti igasuguseid... kojamehe varred jne (pildil bensuluuk näiteks)

Katuseluuk jms

Järgmise etapina saigi võetud ette ustel/luukidel jms ette kohad mis varem olid pindmise kahjustusega või tüüp kohad. Sai lastud kohe rooste muundurit nendesse kohtadesse et enam sealt rooste välja ei poeks.
Nii kõik ukse altservad jne. Ühe pildi katuseluugist vaid tegin.

Siis sai lastud happe/epo krundialla kõik detailid suht paksult. Muidugi iga kihi asja vahele jäänud ka 24h et ei tekiks järelkuivamisi jms. Et roostemuundur .. 24h pärast alles epo krunt peale jne

Siis puksiiripeale ja keevitusse..

Vahepeal sai siis hakatud kerehermeetikuga mätsima ukseservasi jms kus ta ka tehasepoolt on.

Lõpetuseks ei olegi siin suurt muutust lisada. Kuna töö käib peale tööd enamjaolt õhtuti ja nv-eedel... siis ei jõua nii kiiresti kui tahaks.
Kõige nõmedam see, et iga liigutus mida teha tahab alati 24h kuivamist. Roostemuundur/happe.Epo krunt/ kerehermeetik/ täitekrunt jne
Eks osad asjad saab ka vähemaha hakkama ja puutekuiv jne ka varem. Aga ei taha paksude kihtide järelkuivamist hiljem. Sammuti enne igat kihti järgneval päeval iga pisema konarluse ja nurgataguse karestamine ja lihvimine võtab jälle ilge aja.
Kuna plaanis siiski teha endale ja korralikult siis ei hakka kiirystama. Valmis on plaanis saada hiljemalt suve keskel seega natuke veel aega on.
Vahepeal siis saab ka natuke muude üleliigsete asjadega tegeletud.
Sai ostetud uus põhjavaip ja see siis pesuainete ja survekaga puhtaks lastud.

Aega võtavad lisaks veel sellised lollused. Nimelt B varuosa tiivad.. viimane kord kui midagi B ostan kerele. Pidi juba keevitama neid jne.
Lisaks nurgad kokku ei istu normaalselt jne.. Väidetavalt klokkeri A1 kvaliteet.. Teised kiidavad, ise saan kas vastu pükse või siis nõuan rohkemat.. eitea
