Eile õhtul sai natukene lumes funnitud, 4 vedu aitab kenasti kaasa, aga lamellrehv ja jää kahjuks kokku ei käi. Samuti mõjutab tunduvalt raskem tagaosa kurvide läbimist, tihtilugu juhtus see, et 90 kraadist kurvi võttes õrnalt gaasi puudutades tegi auto jäisema pinna peal koheselt piruetti, asi mida Evo 9-ga pea kunagi ei juhtunud. Muidu on aga tegemist igati korraliku talve autoga, läheb kiiresti soojaks, nt täna -8c startides tööjuurest, oli 2 minuti pärast jahutusvedeliku temp 50c ning 5 minuti pärast 90c. Uste klaasid kipuvad teinekord kinni jäätuma, kuna on ilma raamita, siis need peavad ust avades alati üles-alla liikuma. Klaasid puhub ventikas kiiresti udust-jääst puhtaks ning istmesoojendused teevad tagumiku aluse kiiresti vägagi soojaks. PSM off tähendab, et kõik kontrollid on maas ja nii saab kenasti ka igasugu piruette jms vigureid teha. Kuna meie Tallinna tänavad on nagunii korralik kuumaastik, siis madala autoga talvel sõita pole väga hull, kui võrrelda seda suvel liiklemisega pealinna tänavatel. Sport nuppu pressides läheb auto rohkem tagaveoliseks ning laseb ka rohkem läbi libiseda, tänu sellele saab effektselt kurve võtta, kartmata, et käest läheb(90 kraadistes kurvides oli PSM maas).
Täna tööle sõites tuli üks samasugune 911 turbo vastu, ainult et see oli kabriolett!!!
Arvatavasti on väga vähe 500hj kandis sportautosid, millega kannataks ja millega ka sõidetaks talvel


